۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۲۲۰۱۸۱

برگزاری مراسم شکرانه سلامتی رهبر انقلاب در 117 امامزاده مازندران

خبرگزاری رسا ـ مراسم شکرانه سلامتی مقام معظم رهبری در 117 امامزاده استان مازندران برگزار شد.
 مقام معظم رهبري

حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با شکر سلامتی رهبر معظم انقلاب، گفت: پس از انتشار خبر بیماری مقام معظم رهبری و حضور ایشان در یکی از بیمارستان‌های دولتی تهران، مردم علوی و ولایت مدار استان مازندران دست به دعا برداشته و آرزوی سلامتی هرچه زودتر مقام معظم رهبری را از خداوند متعال درخواست کردند.


وی با اشاره به اینکه شب گذشته مراسم شکرانه سلامتی مقام معظم رهبری با قرائت دعای توسل در آستان امامزاده عباس(ع)ساری برگزار شد، افزود: این مراسم با حضور مردم ولایت مدار مرکز استان مازندران و مدیران استانی و شهرستانی برگزار و عاشقان ولایت و امامت در این مراسم برای سلامتی مقام معظم رهبری سجده شکر بجا آوردند.


 
حجت الاسلام علیزاده از برگزاری مراسم شکرانه سلامتی مقام معظم رهبری با قرائت دعای کمیل خبر داد و گفت: این مراسم معنوی فردا شب در 117 بقعه و امامزاده استان مازندران با حضور دلدادگان ولایت و امامت برگزار می شود.


 

پشتیابی از ولایت فقیه ضامن تعالی نظام اسلامی است

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام اژدری، مدیرکل ثبت اسناد و شناسایی موقوفات معاونت حقوقی سازمان اوقاف کشور، امروز در مراسم شکرانه سلامتی مقام معظم رهبری که در نمازخانه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد، با آرزوی سلامتی کامل برای مقام معظم رهبری گفت: امیدواریم به لطف خداوند و نگاه ویژه امام زمان (عج) امام خامنه‌ای هرچه زودتر از بستر بیماری رهایی پیدا کند.

 


مدیرکل ثبت اسناد و شناسایی موقوفات معاونت حقوقی سازمان اوقاف کشور با بیان این که استمرار انقلاب اسلامی ایران مرهون زحمات، تدابیر و هدایت های رهبر معظم انقلاب است، بیان کرد: مقام معظم رهبری پشتیبان این انقلاب و این نظام بوده است.

 


حجت الاسلام اژدری، تاکید کرد: پشتیبانی از ولایت فقیه ضامن این انقلاب و کشور است و همه ما وظیفه داریم از دستورات و رهنمودهای ایشان پیروی کنیم.

 


وی به برگزاری مراسم شکرانه سلامتی مقام معظم رهبری از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، بیان داشت: خوشبختانه فعالیت مجموعه اوقاف مازندران و اوقاف کشور جهادی و ولایی است.

 


مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران با اشاره به این که استان مازندران در تمامی صحنه های انقلاب ارادت خود را به ولایت و امامت نشان داد، افزود: مردم کشور عزیزمان ایران نگران سلامتی مقام معظم رهبری هستند./950/ت302/ب4

ارسال نظرات