۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۲۱۸۵۸۲
با میزبانی مجتمع فرهنگی تبلیغی نور قم؛

دوره آشنایی با مهارت‌های راهنمایی و مشاوره قرآنی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین دوره آشنایی با مهارت‌های راهنمایی و مشاوره قرآنی از چهارم شهریور ماه تا ۱۸ مهر در مجتمع فرهنگی تبلیغی نور برگزار می‌شود.
قرآن کريم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، روح‌الله اسکندری، مسؤول زائرسرای مجتمع فرهنگی و تبلیغی نور قم با گفت: نخستین دوره آشنایی با مهارت‌های راهنمایی و مشاوره قرآنی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور به مدت 120 ساعت در سه هفته آموزشی مجزا(سه دوره شش روزه) در مجتمع فرهنگی و تبلیغی نور قم برگزار می‌شود که با توجه به زمان پیش‌بینی شده، این دوره‌ها تا اواسط مهرماه سال جاری به طول خواهد انجامید.

 

وی افزود: دوره مقدماتی این اتحادیه با 180 نفر برگزار و پس از طی مراحل مصاحبه و ارزیابی دو روزه، 120 نفر از شرکت کنندگان به دوره تکمیلی که در سه دوره شش روزه برگزار می‌شود، ‌راه می‌یابند.

 

وی درباره  جدول زمان بندی ثبت نام این دوره‌ها گفت: دوره مقدماتی همزمان با نخستین دوره تکمیلی از چهارم تا 14 شهریور ماه برگزار می‌شود و شرکت کنندگان پس از یک هفته استراحت در دوره دوم مشاوره که 22 تا 28 شهریور ماه برگزار می‌شود، حضور می‌یابند و نیز با دو هفته وقفه دوره سوم از 12 تا 18 مهرماه 93 در مجتمع فرهنگی تبلیغی نور قم برگزار می‌شود.

 

اسکندری تصریح کرد: کلاس‌های این دوره در دو نوبت صبح و عصر از ساعت 8 تا 13 و 16 تا 19 تشکیل می‌شود.

 

وی در ادامه اظهار داشت: در این اردوی زیارتی، آموزشی و فرهنگی، برنامه‌هایی همچون برگزاری کارگاه‌های آموزشی، زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س)، بازدید از بیت نور و بیت حضرت امام، بازدید از موزه مراجع، حضور در موزه تاریخ طبیعی قم، استفاده از امکانات رفاهی مجتمع از جمله استخر تدارک دیده شده است.

 

به گفته اسکندری، مجتمع فرهنگی تبلیغی نور قم با دارابودن امکانات زائرسرا، استخر، سینما، سالن ورزشی و سالن مطالعه می‌تواند از اردوهای مختلف از سراسر کشور میزبانی کند./907/د102/ی

ارسال نظرات