۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۲۱۸۱۸۳
امام جمعه شوشتر:

رکود و تورم همچنان بر دوش خانواده های ایرانی سنگینی می کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شوشتر گفت: ممکن است در گزارش هایی که از سوی مسؤولان به مردم داده می شود شاهد کاهش تورم باشیم، اما در عمل رکود و تورم همچنان بر دوش خانواده های ایرانی سنگینی می کند.
امام جمعه شوشتر

حجت الاسلام شکرالله سلیمانی، امام جمعه شوشتر، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با گرامی‎داشت مقام شهیدان رجایی و باهنر و همچنین گرامی داشت هفته دولت، به هدف از نامگذاری این هفته به نام دولت اشاره کرد و افزود: نامگذاری هفته دولت از جانب نظام جمهوری اسلامی ایران با دو هدف مهم شکل گرفت که نخست بررسی فعالیت های دولت مردان و دیگری یادآوری ارزش ها و مبانی اصلی انقلاب اسلامی است.

وی با تأکید بر این که نباید در هیچ زمینه ای افراط و تفریط کرد، افزود: نمی توان گفت که دولت در همه موارد خوب عمل کرده و یا در همه موارد ضعیف، اما به یقین کاستی هایی بوده که باید رفع و نقاط قوت نیز تقویت شوند.

 رییس شورای فرهنگ عمومی شوشتر در ادامه به شعارهای تبلیغاتی دولت در سال گذشته اشاره کرد و گفت: دولت به شعار های تبلیغاتی خود در گذشته عمل نکرده و با گذشت بیش از یک سال از دولت تدبیر و امید همچنان در بسیاری از حوزه ها شاهد مشکلات بسیاری هستیم، هرچند ممکن است در گزارش هایی که از سوی مسؤولان به مردم داده می شود کاهش تورم را نشان دهند، اما در عمل رکود و تورم همچنان بر دوش خانواده های ایرانی سنگینی می کند.

امام جمعه شوشتر ادامه داد: دولت با عملکرد ضعیف خود در زمینه فرهنگی نتوانسته آنچه را که نظر رهبر معظم انقلاب است را برآورده کرده و امور فرهنگی را از مظلومیت خارج کند.

حجت الاسلام سلیمانی با تقدیر از تلاش های دستگاه دیپلماسی کشور گفت: مهم‎ترین دستاورد دیپلماسی دولت تدبیر و امید ایستادگی در مقابل نقشه استکبار جهانی برای به انزوا کشیدن جمهوری اسلامی ایران در دنیا بوده و دشمن را در تحقق این هدف ناکام گذاشته است.

وی در پایان با بیان این که تیم مذاکره کننده هسته ای باید با نگاه به ظرفیت های داخلی مقتدرانه در مذاکرات شرکت کند، افزود: تیم مذاکره کننده بیانات مقام معظم رهبری را سر لوحه کار خود قرار داده و با اقتدار کامل در مقابل زورگویی های مستکبران ایستادگی کنند و همان گونه که رهبری فرمودند از مذاکرات بیهوده با برخی کشورها همچون آمریکا بپرهیزند.

امام جمعه شوشتر در پایان خاطرنشان کرد: اعتدلال شعار اصلی اسلام است و رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تأکید بسیار دارند، اما این به معنای آن نیست که افرادی از خط واقعی امام و رهبری فاصله بگیرند و بخواهند با شعار لفظی اعتدالگرایی به بدنه دولت آسیب وارد کنند./9453/ت303/ب2

ارسال نظرات