۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۲۱۸۰۷۲

اعلام برنامه‌های دهه کرامت در شهر کهک قم

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی کهک از برگزاری برنامه‌های متنوع در دهه کرامت در کهک و روستاهای آن خبر داد.
دهه کرامت

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌المدنی، رییس اداره تبلیغات اسلامی کهک با اشاره به انجام برنامه‌های مختلف در مراسم‌های خاص در بخش‌های استان گفت: در شهر کهک و روستاهای آن نیز در هر مناسبت و مراسمی برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی کهک به برنامه‌های روز شهادت امام جعفر صادق(ع) اشاره کرد و افزود: دسته‌های عزاداری و هیئات مذهبی در ایام شهادت در شهر گردهم جمع شده و به عزاداری می‌پردازند.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌المدنی ادامه داد: در دهه کرامت هر شب مراسم‌های عمومی از ولادت حضرت معصومه(س) تا امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به برگزاری محافل قرآنی گفت: سه محفل قرآنی در مساجد برپا می‌شود و علاوه بر آن نیز از خواهران فرهیخته در حوزه فرهنگی قرآن تجلیل خواهد شد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی کهک خاطرنشان کرد: مسابقه کتاب‌خوانی، شناخت سیره کریمه اهل بیت(س) و امام رضا(ع) و قرائت حدیث معصومین در رده سنی خردسالان از برنامه‌هایی است که در دهه کرامت برگزار خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌المدنی در ادامه به آموزش سبک زندگی در این دهه اشاره کرد و افزود: در طول این 10 روز در حوزه زندگی اجتماعی و سیاسی گفتمان‌های دینی برگزار خواهد شد.

 

وی فراگیری آموزه‌های دینی امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) را مهم برشمرد و تصریح کرد: مبلغان با حضور در مساجد آموزه‌ها و پیام‌های دینی ائمه اطهار(ع) را آموزش می‌دهند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی کهک ابراز داشت: افراد با فراگیری آموزه‌های دینی تلاش می‌کنند این اصول را در زندگی خود پیاده کرده و سعادتمندی و عاقبت‌بخیری را برای خود رقم بزنند.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌المدنی با بیان این‌که کهک 17 روستا دارد، افزود: در 10 روستای کهک روحانی مستقر شده است و در برخی دیگر نیز روحانیان بومی به انجام رسالت خود می‌پردازند.

 

وی یادآور شد: ائمه جماعات در مساجد در زمینه تفسیر قرآن نیز فعال بوده و درصدد آموزش مسائل دینی به مردم هستند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی کهک خاطرنشان کرد: در ایام دهه کرامت برگزاری مراسم مداحی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و مراسم جشن و سرور در مساجد برقرار است./907/د102/ی

ارسال نظرات