۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۲۱۸۰۵۲

برنامه‌های امور مساجد قم در دهه کرامت تشریح شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: در دهه کرامت برنامه‌های متنوعی در مساجد استان برپا می‌شود.
دهه کرامت
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام سید ابوالقاسم حسینی، مسؤول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم به برنامه‌های دهه کرامت اشاره کرد و گفت: امسال همزمان با دهه کرامت در 12 مسجد استان که نامشان معصومه و رضا است جشن‌های ویژه‌ای برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به برگزاری مراسم‌های متنوع در بیشتر مساجد استان، افزود: در این زمینه تقریبا همه مساجد برنامه‌هایی خواهند داشت، اما عمده برنامه‌های دهه کرامت در مساجد ذکر شده برگزار می‌شود.
 
مسؤول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم به برگزاری نشست‌هایی در زمینه‌های گوناگون اشاره و بیان کرد: مسابقات کتاب‌خوانی، اعزام مبلغ به روستاها و برگزاری جلساتی با عنوان بایدها و نبایدهای زندگی از برنامه‌هایی است که در دهه کرامت برگزار خواهد شد.
 
حجت‌‌الاسلام حسینی به تشویق خیرین مسجدساز اشاره کرد و گفت: با توجه به حضور روحانیان مستقر در 30 روستای استان به دنبال تشویق خیرین و ثبت‌نام این افراد برای ساخت مساجد در مناطق محروم هستیم.
 
وی تصریح کرد: خیران باید در مکان‌هایی که لازم است اقدام به ساخت مسجد کنند، آنچه اهمیت دارد مکان‌یابی است که باید مورد توجه خیرین قرار گیرد.
 
مسؤول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: درصدد تشکیل هیئات و گروه‌های فرهنگی در مساجد هستیم و در راستای این امر به دنبال شناسایی طلبه‌هایی برای حضور در مساجد و اطلاع‌رسانی در زمینه‌های مختلف هستیم.
 
حجت‌الاسلام حسینی افزود: با حضور گروه‌های فرهنگی در مساجد افراد از آموزش‌های مختلف بهره‌مند شده و آگاهی‌شان در زمینه‌های گوناگون افزایش پیدا می‌کند./907/د102/ی
ارسال نظرات