۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۲۱۷۷۴۰
استاد حوزه علمیه:

مرحوم آیت‌الله شمس نجف آبادی مورد وثوق مردم بود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه به کمک مرحوم آیت‌الله شمس نجف آبادی به حرکت‌های انقلابی در دوران انقلاب اشاره و ایشان را یک پدر دلسوز روحانی زاهد و وارسته خواند و گفت: کمک‌های به جبهه، اقامه نماز جماعت و منبرهای مختلف از دیگر فعالیت‌های ایشان بود.
مرحوم آيت‌الله شيخ محمود شمس نجف آبادي

حجت‌الاسلام عبدالرحیم امامی، استاد حوزه علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، مرحوم آیت‌الله شیخ محمود شمس نجف آبادی را از نوادر روحانیت دانست و گفت: ایشان از قدیم الایام در منطقه غرب تهران برای همه یک نعمت معنوی بزرگ و پشت و پناه مردم در مشکلات، گرفتاری‌ها و اختلافات خانوادگی‌شان بودند.

 

وی مرحوم آیت‌الله شمس نجف آبادی را مورد وثوق و اعتماد مردم توصیف کرد و ابراز داشت: پیش از انقلاب ایشان برای تبلیغ به روستاها می‌رفتند، همسرشان هم باسواد بودند و برای خانم‌ها تبلیغ می‌کردند.

 

حجت‌الاسلام امامی به کمک مرحوم آیت‌الله شمس نجف آبادی به حرکت‌های انقلابی در دوران انقلاب اشاره و ایشان را یک پدر دلسوز روحانی زاهد و وارسته مطرح کرد و افزود: کمک‌های به جبهه، اقامه نماز جماعت و منبرهای مختلف از دیگر فعالیت‌های ایشان بود.

 

امام جماعت مسجد امام علی بن ابی‌طالب(ع) خاطرنشان کرد: با این‌که ایشان وجوهات مردم را به دست مراجع عظام منتقل می‌کرد، امروز که بعد از عمری از دنیا می‌رود، در خانه مسجد ساکن بوده است و خانه‌ای در نهایت سادگی تقریبا مانند خانه‌های متوسط مردم داشت./956/ت303/ب4

ارسال نظرات