۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۲۱۶۲۷۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان:

خوزستان پرچمدار نشر فرهنگ تشیع است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به نقش تاریخی خوزستان در گسترش فرهنگ تشیع در جهان اسلام گفت: خوزستان پرچمدار پیروی از اهل بیت(ع) بوده و نقش بسزایی در نشر ارزش های دینی و فرهنگی دارد.
حجت الاسلام بلک، مديرکل تبيلغات اسلامي خوزستان

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمدحسین بلک، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، ظهر امروز، در سومین جلسه کمیته علمی پژوهشی، اجلاس پیرغلامان حسینی بیان داشت: آماده سازی فضا در خوزستان جهت برگزاری اجلاس پیر غلامان حسینی از اهداف تشکیل این جلسه بوده که با کمک سازمان های دیگر این در حال انجام است.

وی افزود: اداره کل تبلیغات خوزستان در روزهای آینده کمیسیون های گوناگونی با همکاری شخصیت های علمی جهت تدوین برنامه مشخص دوازدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی برگزارخواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات خوزستان، بهرمندی آثار فرهنگی که با موضوع اهل بیت(ع) نگاشته شده را از دیگر برنامه های این اداره جهت معرفی اندیشمندان خوزستانی عنوان کرد و گفت: خوزستان دارای شخصیت های اسلامی بزرگ و فرهنگ غنی تشیع است که می توان آن را به جامعه اسلامی تقدیم کرد و وظیفه ما نیز ارائه این فرهنگ و معرفی شخصیت های آن است.

حجت الاسلام بلک با اشاره به نقش تاریخی خوزستان در گسترش فرهنگ تشیع در جهان اسلام گفت: خوزستان پرچمدار پیروی از اهل بیت(ع) بوده و نقش بسزایی در نشر ارزش های دینی و فرهنگی دارد.

وی افزود: کتاب «خصائص الحسینیه» اثر علامه شیخ جعفر شوشتری از جمله این آثار است که با آرم ویژه اجلاسیه چاپ، و به عنوان هدیه فرهنگی به میهمانان و مداحان داده خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه گفت: دعوت 15 نفر از متولیان حرم حضرت سیدالشهدا(ع)، کاظمین و سامرا، به همرا ه آثار متبرک عتبات و همچنین محصولات فرهنگی به منظور مزین کردن اجلاسیه به عطر اهل بیت(ع) از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای این اجلاسیه است.

حجت الاسلام بلک در پایان گفت: اقدامات لازم جهت میزبانی خوزستان از اجلاس پیر غلامان حسینی تا پیش از شهریور ماه انجام خواهد شد./9462/پ203/ب2

ارسال نظرات