۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۲۱۵۵۶۶
مدیر حوزه علمیه ولی‎عصر اهواز هشدار داد؛

طلاق های بی مورد ناشی از تأثیرات مخرب ماهواره ها است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه ولی‎عصر(عج) اهواز گفت: شبکه‌های فارسی زبان ماهواره‌ای همچون سلاحی در دست دشمنان اسلام هستند که قلب و بنیان خانواده ایرانی را برای ویرانی نشانه گرفته است.
حجت الاسلام سيد جعفر موسوي ، مدير حوزه علميه حضرت وليعصر اهواز حجت الاسلام سيد جعفر موسوي 
معاون آموزش مدرسه علميه سفيران هدايت حضرت ولي عصر اهواز

حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر حوزه علمیه ولی‎عصر(عج) اهواز، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تأکید بر تأثیر مخرب شبکه‌های ماهواره‌ای بر بنیان خانواده اظهار داشت: هدف شوم دشمنان اسلام و انقلاب تخریب بنیان‌های اعتقادی خانواده در ایران اسلامی است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به نقش صهیونیست‌ها در اداره و مدیریت شبکه‌های ماهواره‌ای افزود: صهیونیست‌ها با راه اندازی این شبکه‌ها درپی تخریب ریشه‌های دینی و اعتقادی مردم بوده و با نمایش سریال‌های مبتذل و برنامه‌های منحرف در تلاش برای انحراف جامعه هستند.

حجت الاسلام موسوی در ادامه گفت: خانواده در ابتدا با این تفکر که برنامه‌های ماهواره‌ای هیچ تأثیری بر آن‌ها نخواهد گذاشت، به دیدن این برنامه‌ها می‌پردازند، اما با مشاهده از بیرون خانواده می‌توان به آسانی این تغییرات را در قالب بی‌بندوباری خانواده‌ها و طلاق‌های بی‌مورد مشاهده کرد.

مدیر حوزه علمیه ولی‎عصر(عج) اهواز، درباره تأثیر برنامه‌های فارسی زبان ماهواره‌ای بر خانواده و جامعه گفت: شبکه‌های فارسی زبان ماهواره‌ای، مانند سلاحی در دست دشمنان اسلام هستند که قلب و بنیان خانواده ایرانی را برای ویرانی نشانه گرفته است.

وی در ادامه خانواده‌ها را به هوشیاری در برابر جنگ نرم فرهنگی توصیه کرد و افزود: با برگزاری برنامه‌های ورزشی و فرهنگی می‌توان مانع جذب جوانان به شبکه‌های ماهواره‌ای شد.

حجت الاسلام موسوی به نقش رسانه ملی برای مقابله با جنگ نرم در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: رسانه ملی با تولید مستند‌های افشاگرانه درباره سیاست‌های پشت پرده این شبکه‌ها می‌تواند به آگاه سازی مردم پرداخته و با تولید برنامه‌های جذاب توجه بیشتر خانواده‌ها را به این رسانه جلب کند./9462/ت303/ب2

ارسال نظرات