۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۲۱۴۳۱۹
مدیر حوزه علمیه مدینة العلم شهرضا:

روز قدس فرصتی برای اعتراض آزادی‌خواهان جهان به جنایات اسرائیل است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه مدینة العلم شهرضا، گفت: معرفی روز قدس از آثار ماندگار امام خمینی(ره) است که برای فراموش نشدن جنایات اسرائیل به عنوان خطری بزرگ برای تمام مردم دنیا معرفی شد.
مدير حوزه علميه مدينه النبي شهرضا

حجت الاسلام سید نعمت الله صالح مدیر حوزه علمیه مدینة العلم شهرضا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، راهپیمایی روز قدس را زمینه ساز ایجاد تقویت روحیه مبارزان در فلسطین و سایر نقاط جهان دانست و گفت: حضرت امام خمینی(ره)با معرفی روز قدس در آخرین جمعه اهداف بزرگی از جمله حمایت از تمامی مظلومان عالم و مبارزه با هر گونه ظلم و ستم رامد نظر داشتند.

 

وی در ادامه ظلم اسرائیل علیه بشریت را دارای پیشینه ای تاریخی عنوان و بیان کرد: با توجه به این مسأله، شدت جنایات اسرائیل در رمضان خونین غزه امسال به حدی بوده است که حتی جامعه یهودیان نیز نسبت به این اقدامات معترض شده اند.

 

مدیر حوزه علمیه شهرضا روز قدس را فرصتی برای ابراز انزجار همه مردم آزاده جهان به جنایات اسرائیل دانست و اظهار کرد: با توجه به جنایات وحشیانه این رژیم همه آزادی خواهان دنیا امسال به هر نوع ممکن در راهپیمایی شرکت می کنند و تحت هر عنوانی تنفر خود را اقدامات صهیونیست ها اعلام می دارند.

 

حجت الاسلام صالح تأکید کرد: روز قدس، یک روز نمادین و حرکتی شعارگونه و احساساتی نیست؛ بلکه روزی است که تحقق آرمان‌ها انقلاب اسلامی منوط به زنده ماندن آن است.

 

وی همچنین روز قدس را زمینه ساز ایجاد وحدت جهان اسلام دانست و اظهار کرد:به فرموده امام خمینی(ره)روز قدس زمینه ساز ایجاد بسیج عمومی جهان اسلام در مقابله به کفر و ستم است./939/ت303/ب4

ارسال نظرات