۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۲۱۳۸۹۶
امام جمعه اهر:

روز قدس فرصتی برای تحکیم وحدت امت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی، گفت: روز قدس فرصتی برای تحکیم وحدت امت اسلامی در سراسر جهان است.
روز قدس

حجت الاسلام ناصر حاجی‌زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به جنایات روزافزون رژیم صهیونیستی در مناطق اشغالی به ویژه در باریکه غزه اظهار داشت: با توجه به اوضاع اسفناک منطقه و مظلومیت مردم فلسطین حضور در راهپیمایی روز قدس کمتر کاری است که یک مسلمان بر عهده دارد.


وی با بیان این‌که مردم فلسطین چشم انتظار حضور میلیونی مردم سراسر جهان به ویژه ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس هستند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری روز قدس را نمایش وحدت مردم و مسؤولان در داخل کشور و اتحاد مسلمانان در سطح بین المللی می دانند، بنابر این نباید از ظرفیت های وحدت‌بخش روز قدس غافل بود.


امام جمعه اهر حضور در راهپیمایی روز قدس را اعلام انزجار علیه رژیم جعلی صهیونیستی و  محکومیت حمایت سلطه گران از جنایات اسرائیل و سکوت معنادار برخی کشورهای عربی دانست و تصریح کرد: حضور حداکثری ملت در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نمایانگر پیوند بیداری اسلامی و آرمان فلسطین است.


حجت الاسلام حاجی‌زاده حضور گسترده مردم ایران و دیگر مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس را مایه دلگرمی و عامل مهمی برای ادامه مبارزات مردم فلسطین علیه رژیم صهیویستی عنوان کرد و افزود: راهپیمایی روز قدس تذکری جدی برای همه مردم جهان در خصوص غده سرطانی اسرائیل در منطقه است.


وی ایران اسلامی را حامی جدی، صادق و همیشگی آرمان فلسطین و قدس شریف دانست و گفت: با توجه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه، روز قدس امسال نسبت به سال های گذشته از حساسیت بیشتری برخوردار است، در حقیقت آخرین جمعه ماه رمضان صحنه رویارویی جبهه حق علیه باطل خواهد بود.


عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی با اشاره به جنایات، خسارات و نسل‌کشی های بی‌سابقه تاریخی در منطقه شجاعیه نواز غزه خاطرنشان کرد: افشای ماهیت و برخورد با رژیم اشغالگر قدس و حمایت از مردم فلسطین مهمترین هدف از راهپیمایی روز جهانی قدس است.


حجت الاسلام حاجی زاده با تأکید بر این‌که همه مسلمانان با حضور گسترده و آگاهانه در راهپیمایی روز جهانی قدس پاسخ محکم و قاطعی به بی عدالتی و ظلم صهیونیستی در منطقه خواهند داد، گفت: روز قدس فرصتی برای تحکیم وحدت امت اسلامی در سراسر جهان است./935/ت302/ب4

ارسال نظرات