۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۲۱۳۷۴۲
استاد حوزه علمیه آمل:

غفلت مدیران فرهنگی آب به آسیاب دشمن ریختن است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل گفت: مدیران وظیفه دارند بسترساز جامعه برای رسیدن به ارزش ها باشند و غفلت مسؤولان فرهنگی آب به آسیاب دشمن ریختن بوده و این مسأله خود یکی از عوامل تهاجم فرهنگی است.
امام جمعه دابودشت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه علمیه آمل، امروز در یادواره شهدای روستای کته پشت از توابع بخش مرکزی شهرستان آمل به انتظار شهدا از ملت ایران اشاره و خاطرنشان کرد: پیروی از ولی فقیه زمان، بصیرت و هوشیاری و توکل بر خدای متعال در مواجهه با سختی ها و مشکلات از انتظارات مهم شهدا از مردم محسوب می شود.
 
وی با بیان این که مردم ایران ثروتمند ترین مردن جهان هستند، تصریح کرد: مردم ایران ثروتمندترین مردم دنیا هستند چرا که شهدایی والا مقام و با عظمتی را داریم که هر کدامشان به اندازه تاریخ بشر ارزش و جایگاهی بی بدیل و دست نیافتنی دارند.
 
استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که تازمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در کشور حاکم باشد دشمنان حقیر و ناتوان هستند، تصریح کرد: مرکز قدرت انقلاب و جمهوری اسلامی ایران شهدا هستند و تا زمانی که این مرکز قدرت و فرهنگ ایثار و شهادت در کشور وجود داشته باشد نقشه دشمنان نقش بر آب است.
 
حجت الاسلام تقی زاده افزود: فرهنگ ایثار و شهادت سدی محکم در برابر نقشه های خصمانه دشمنان و تنها راه خنثی کردن جنگ نرم دشمنان هم احیا و زنده نگه داشتن این فرهنگ عمیق و پر نفوذ در جامعه به ویژه در نسل جوان است.
 
وی با اشاره به این که شهدا به تکلیف خود به خوبی عمل کردند و وظیفه کنونی ملت عمل به تکلیف است، خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم همانند شهیدان ماندگار شویم باید به تکلیف مان به نحو مطلوب عمل کنیم و همان گونه که امام خمینی(ره) فرمود ما مامور به انجام وظیفه هستیم و باید در این عرصه وظیفه خود را به خوبی بشناسیم و به آن عمل کنیم.
 
استاد حوزه علمیه آمل به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت: خدمت به شهید و رفع مشکلات فرزندان و خانواده آنها، زمینه گسترش فرهنگ ایثارگری را در جامعه فراهم می‌کند.
 
وی با بیان این که اگر هویت فرهنگی نبود انقلاب اسلامی پیروز نمی شد، افزود: تهاجم فرهنگی چنان اتفاق می افتد که انسان را ناخودآگاه در صف دشمنان قرار می دهد و همه آحاد جامعه اسلامی و مسؤولان باید نسبت به آسیب های فرهنگی و تهاجم فرهنگی هوشیار باشند.
 
امام جمعه دابو ودشت سر، افزود: مدیران و کارگزاران وظیفه دارند بسترساز جامعه برای رسیدن به ارزش ها باشند و غفلت مدیر و مسؤول فرهنگی آب به آسیاب دشمن ریختن بوده و این مسأله خود یکی از عوامل تهاجم فرهنگی است.
 
حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به  اقدامات وحشیانه صهیونیست ها در میان بایکوت و سانسور شدید خبری رسانه های غربی، بیان داشت: ایادی استکبار جهانی همواره به دنبال رفتارهای غیرانسانی و برخلاف اخلاق بوده که در این راستا دست به هر کاری می زنند.
 
استاد حوزه علمیه آمل، تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی در میان سکوت مجامع بین المللی و حتی همراهی برخی کشورهای مدعی اسلام اقدام به قتل عام مردم غزه می کند و البته مردم مسلمان ایران و جهان در روز قدس، ماهیت واقعی رژیم جعلی صهیونیستی را به همگان نشان خواهند داد./1314/پ202/ب1
ارسال نظرات