۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۲۱۳۳۶۳
مدیر استانی حوزه علمیه گیلان:

سکوت در برابر جنایت های غزه، رژیم صهیونیستی را گستاخ تر کرده است

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه علمیه گیلان با انتقاد از سکوت کشورهای اسلامی در برابر جنایات غزه گفت: اگر کشورهای اسلامی در قبال این جنایات سکوت کنند و هیچ گونه عملکردی از خود نشان ندهند یقین بدانند که این آتش ویرانگر که هم اکنون در غزه برافروخته شده است دامن همه جهان اسلام را خواهد گرفت.
حجت الاسلام محمد لاکاني، مدير حوزه علميه گيلان

حجت الاسلام محمد لاکانی، مدیر استانی حوزه علمیه گیلان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت با محکوم کردن جنایت های رژیم صهیونیستی در نوار غزه بر ضرورت اتحاد جامعه جهانی برای محکوم کردن و توقف این جنایت های ضد انسانی تأکید کرد.

 

وی  افزود: اگر ملت ها و حکومت های جهان اسلام با جدیت از فلسطین حمایت کنند، رژیم غاصب صهیونستی نمی تواند به جنایات خود ادامه دهد و با کوچکترین ایستادگی از نقشه جهان محو خواهد شد.

 

مدیر استانی حوزه علمیه گیلان با اشاره به این که رژیم صهیونیستی از شصت سال گذشته آب و خاک مردم مظلوم فلسطین را با زور اشغال کرده است، افزود: این رژیم اشغالگر در مدت اشغالگری خود بزرگترین جنایت ها را بر علیه مردم بی گناه فلسطین مرتکب شده است.

 

وی با انتقاد از سکوت کشورهای اسلامی در برابر جنایت های آشکار رژیم صهیونیستی در غزه، خاطرنشان کرد: متأسفانه کوتاهی جهان اسلام منجر به افزایش حملات این رژیم جعلی به یکی از کشور های جهان اسلام گشته و جنایات آنها تا آنجا پیش رفته که قصد از بین بردن کشور فلسطین و محو نام آن در جهان به خصوص در جهان اسلام را دارد.

 

مدیر استانی حوزه علمیه گیلان در ادامه سخنان خود به سخنان امام راحل در خصوص رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: اگر جهان اسلام رهنمودهای امام راحل را نصب العین خود قرار می دادند تا امروز شاهد این جنایات اسف بار و شنیع از سوی این رژیم منحوس در غزه نبودیم.

 

حجت الاسلام لاکانی با بیان این که امروز جهان اسلام در اوج اقتدار و عظمت قرار دارد، گفت: شکست سی سه روزه و  پرواز هواپیماهای بدون سرنشین ارتش اسلام در کنار سازمان های امنیتی رژیم غاصب صهیونیستی نشان از این اقتدار است.

 

وی ادامه داد: این مسأله نشان دهنده ضعف، زبونی و دروغی بودن تبلیغات گزاف رسانه ها در خصوص نفوذ ناپذیری و قدرت فوق العاده رژیم صهیونیستی در جهان است.

 

حجت الاسلام لاکانی در ادامه سخنان خود با بیان این که سکوت مغرضانه جهان در قبال این جنایات وحشتناک، تاییدی بر جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه است، گفت: سکوت کنندگان خط و مشی اصلی خود را از آمریکا و همپیمانان منحوسش دریافت می کند و با ایستادگی که در جهان اسلام به حول قوه الهی شاهد خواهیم بود بر غرب در جهان ضرباتی شدید وارد خواهد آمد و شاهد محو این رژیم منحوس صهیونیستی خواهیم بود.

 

مدیر استانی حوزه علمیه گیلان با بیان این که کشور های اسلامی باید بپا خیزند و با یکپارچگی  حملات این رژیم را محکوم کنند، ادامه داد: کشورهای اسلامی با منابعی که در اختیار دارند تحریمی فراگیر و جامعی را نسبت به این رژیم اعمال کنند،، مراوادات خود را کاملاً قطع و سفارتخانه های خود را در خاک آن رژیم و سفارتخانه آن رژیم در داخل خاک خود تعطیل کنند و همه زمینه های که ممکن است پیوندی را ایجاد کند خودداری کنند.

 

حجت الاسلام لاکانی افزود: کشورهای اسلامی این فشارها را تا آنجا ادامه دهند که این رژم سر تعظیم در مقابل قدرت به هم پیوسته  جهان اسلام فرود بیاورد و تسلیم خواسته های مشروع مردم عزیز و مظلوم فلسطین شود.

 

وی ادامه داد: اگر کشورهای اسلامی در قبال این جنایات و اعمال شنیعی که رژیم منحوس صهیونیستی در جهان به خصوص در فلسطین و نوار غزه دارند سکوت کنند و هیچ گونه عملکردی از خود نشان ندهند یقین بدانند که این آتش ویرانگر که هم اکنون در غزه برافروخته شده است  دامن همه جهان اسلام را خواهد گرفت./1315/ت302/ب1

ارسال نظرات