۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۲۱۲۲۳۶
عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه:

دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی از راه تحریف عقاید وارد شده است

خبرگزاری رسا ـ عضو هیئت علمی دانشگاه جامعه المصطفی العالمیه با بیان این که دشمن برای از بین انقلاب و ایران اسلامی از راه تحریف عقاید وارد شده است گفت: باید جلوی کسانی که قصد ایجاد انحراف در هیئات حسینی را دارند گرفته شود.
حجت الاسلام احمدي ميانجي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام محمود احمدی میانجی، عضو هیئت علمی دانشگاه جامعه المصطفی العالمیه در قم، امروز در مسجد زینبیه اعظم زنجان با ابراز انتقاد از برخی کج روی ها در امر به معروف و نهی از منکر گفت: مرد به عنوان نفر اول خانواده و همسر او به عنوان نفر دوم خانواده وظیفه دارند تا دیگر اعضای خانواده را به نماز و روزه و بقیه احکام اسلامی دعوت نمایند که البته طریقه دعوت نیز باید طوری نباشد که دیگر را ضد دین کند.

 

وی در ادامه اجبار برخی از خانواده ها به فرزندان خود برای خواندن نماز شب را اشتباه و غلط توصیف کرد و اظهار داشت: اشتباه در امر به معروف یعنی این که پدری برای نماز شب بیدار می شود و این طبیعی است که جوان تر های خانواده دوست دارند بیشتر بخوابند ولی پدر آنها را اجبار می کند که باید برای نماز شب بیدار شوید و این بیدار نشدن جوانان برای نماز شب هیچ منافاتی با دینداری و مؤمن بودن آنها ندارد.

 

حجت الاسلام احمدی میانجی در ادامه افزود: بعضی مواقع در دعوت به اسلام و احکام اسلامی زیاده روی کرده و بین جوانان و دین تناقض و دشمنی ایجاد می کنیم مانند این که جوان دوست دارد در این ایام به فوتبال که مقارن با اذان مغرب پخش می شود، نگاه کند حالا برخی از خانواده ها آنها را به قدری سرزنش می کنند که چرا مثلا نیم ساعت دیر نماز خواندی و نمازت به خاطر فوتبال به تأخیر افتاد که این کار آنها را دین زده می کند.

 

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه در ادامه با بیان این که برخی دین داران ناآگاه مردم را نیز از دین دور می کنند گفت: سعی کنیم به نام امام حسین (ع) و برگزاری هیئات مذهبی در خانه ها و مساجد گناه حق الناس انجام نداده و همسایه ها را آزار و اذیت نکنیم که در قیامت باید از دست این دین داران ناآگاه و جاهل که وقت نشناس هستند و مردم را از دین دور می کنند به خداوند شکایت کنیم.

 

ایجاد انحراف در عقاید توطئه جدید دشمنان است

حجت الاسلام احمدی میانجی در ادامه از بین بردن مرجعیت را توطئه دشمنان برای نابودی انقلاب و ایران اسلامی خواند و تصریح کرد: یکی از نقشه های شوم و توطئه های دشمنان برای نابودی انقلاب اسلامی که طبق نظرات کارشناسان و متخصصان آنها ارائه شده است از بین بردن مرجعیت شیعه است.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مرجعیت که یکی از ارکان و پایه های اساسی اسلام و تشیع است بر اساس توطئه جدید دشمنان باید از بین برود و حذف شود به این صورت که برای بد نام کردن این بزرگواران شروع به مرجع سازی می کنند و مراجع ساختگی را به میدان می آورند تا تقدس مرجعیت را از بین ببرند.

 

عضو هیئت علمی دانشگاه جامعه المصطفی العالمیه در پایان ایجاد انحراف در عقاید و عزاداری ها را از دیگر توطئه های دشمنان دانست و گفت: یکی دیگر از مسائلی که دشمن توطئه ای وسیع برای از بین بردن آن طراحی کرده است نابودی هیئات مذهبی و نام امام حسین (ع) است که با ایجاد انحراف در آنها می خواهند این مقدس ها را از دست گرفته و نابود کنند البته نه نابودی ظاهری بلکه به صورت ایجاد انحراف در مبانی آن. /949/پ202/ب

ارسال نظرات