۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۲۱۱۰۳۰

آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر در اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر در مسجد اعظم اهواز برگزار شد.
سالگرد هفتم تير سالروز شهادت شهيد بهشتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، پیش از ظهر امروز با حضور علما، روحانیان، مسؤولانی استانی و سایر اقشار مردم در محل مسجد اعظم اهواز برگزار شد.

در این مراسم آیات سید محمد علی موسوی جزایری، محسن حیدری و سید علی شفیعی نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری حضور داشتند.

اسدالله بادامچیان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی سخنران اصلی این مراسم بود که به بیان سخنانی پیرامون شخصیت شهید بهشتی و ماجرای هفت تیر پرداخت.

بنابراین گزارش، شعر خوانی شاعر جوان خوزستانی مرتضی آل کثیر و مداحی حاج رضا نبوی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

حجت الاسلام سعید جعفری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در سخنانی با اشاره به مظلومیت شهید بهشتی در دوران حیات خود گفت: راه این شهید بزرگوار باید ادامه یابد.

حجت الاسلام جعفری با بیان این که استقرار عدالت از اهداف شهید بهشتی در زندگی بود، گفت: این اندیشه باید در جامعه استمرار پیدا کند.

 همچنین ویژه نامه ای با عنوان شیفتگان خدمت که به معرفی شهدای هفتم تیر در استان خوزستان می پردازد از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان و سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ستان خوزستان چاپ و در این مراسم توزیع شد.

گفتنی است، سه تن از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی در جریان حادثه هفتم به نام های حجت الاسلام سید محمد کاظم دانش، نماینده مردم اندیمشک و شوش در مجلس شورای اسلامی، سید محمد جواد شرافت نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی و علیرضا چراغ زاده دزفولی، نماینده مردم رامهرمز و هفتگل در مجلس شورای اسلامی خوزستان به شهادت رسیدند./9464/پ203/ب2

ارسال نظرات