۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۲۱۱۰۱۱
امام جمعه قطیف عربستان:

مسلمانان در ماه رمضان فتنه و نفاق را نابود سازند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قطیف عربستان خواستار هوشیاری جوامع اسلامی در برابر حیله و نیرنگ‎های دشمنان شد و بیان داشت که مسلمانان باید در ماه رمضان فتنه و نفاق را نابود سازند.
شيخ حسن صفار خطيب جمعه قطيف عربستان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حسن صفار، امام جمعه قطیف عربستان روز گذشته در مسجد امام رضا (ع) این شهر به انتقاد از تلاش برخی افراد و جریان‎ها در گسترش فتنه و نفاق در کشورهای اسلامی پرداخت و گفت: برخی از افراد و جریان‎ها همیشه در پی ضربه وارد ساختن به دین اسلام و مسلمانان هستند.


این عالم عربستانی خواستار هوشیاری بیشتر جوامع اسلامی در برابر حیله و نیرنگ‎های دشمنان شد و تصریح کرد: ماه مبارک رمضان فقط اختصاص به عبادت و دعا نیست بلکه مسلمانان باید روحیه محبت و همگرایی را در جامعه اسلامی گسترش دهند.


وی خطاب به ملت های عرب گفت: طوایف عرب باید از اقدامات فتنه جوایانه و اختلافات دست بردارند و در آستانه ماه مبارک رمضان قلب‎های خود را از آلودگی‎ها پاک کنند.


حجت الاسلام صفار ادامه داد: اختلاف فکری و دیدگاه نباید سبب کینه‎ و دشمنی در بین دو برادر دینی و یا گروه‎های اسلامی شود بلکه باید به ریشه کن شدن دشمنی بینجامد./994/ب903/د

ارسال نظرات