۰۶ تير ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۲
کد خبر: ۲۱۰۸۸۸
آیت الله مقتدایی درگفت‌وگو با رسا:

تا زمان بهبودی آیت الله مهدوی کنی نواب رییس مجلس خبرگان را اداره می کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: معاونین آیت الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری اداره مجلس را تا پایان دوره دو ساله ریاست ایشان ادامه خواهند داد.
آيت الله مرتضي مقتدايي

آیت الله مرتضی مقتدایی نماینده مجلس خبرگان رهبری در حاشیه مراسم بیست و دومین سالگرد ارتحال آیت الله مدنی کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، ضمن دعا و آرزوی شفا برای آیت الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری و ادامه امور مجلس از سوی وی، گفت: در قانون و آئین نامه داخلی مجلس خبرگان رهبری آمده است هرگاه مشکلی برای یکی از اعضای هیأت رییسه پیش آمد معاونین ادامه کارها را تا پایان دوره بر عهده داشته باشند.

 

وی افزود: در این قانون آمده است، چنانچه برای هریک از اعضای هیأت رییسه مجلس، اعم از رییس، معاونین و افراد دیگر اعضای هیأت رییسه مانعی و مشکلی اعم از استعفاء، کسالت و یا فوت به وجود آمد معاونین تا پایان دوره ادامه امور مجلس خبرگان رهبری را بر عهده خواهند داشت.

 

آیت الله مقتدایی با اشاره به این که هردوره مجلس خبرگان رهبری به مدت دو سال است یاد آورشد: چنانچه در ابتدا و یا اواسط این دوره دو ساله مشکلی برای رییس مجلس به وجود آمد بلافاصله دو معاون رییس مجلس زمام امور مجلس را به دست گرفته و تا پایان دوره مجلس را اداره می کنند.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امروز نیز که در اواسط دوره دو ساله ریاست آیت الله مهدوی کنی قرارداریم هردو معاونین ایشان کارها را ادامه خواهند داد تا بعد از پایان دوره تصمیم گیری نهایی انجام شود./1307/ت302/ج

ارسال نظرات