۰۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۲۰۷۴۰۴
در قم بررسی می‌شود؛

فردگرایی در تابع رفاه اجتماعی از منظر مبانی اسلامی و اقتصاددانان لیبرالیسم

خبرگزاری رسا ـ نشست علمی «فردگرایی در تابع رفاه اجتماعی از منظر مبانی اسلامی و اقتصاددانان لیبرالیسم» از سوی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
به گزارش خبرگزاری رسا، پژروهشگاه حوزه و دانشگاه با همکاری انجمن اقتصاد اسلامی حوزه نشست علمی «فردگرایی در تابع رفاه اجتماعی از منظر مبانی اسلامی و اقتصاددانان لیبرالیسم» را در روز جمعه 9 خردادماه برگزار می‌کند.
بنابر اعلان گروه اقتصاد پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، هدف از برگزاری این نشست ترویج فرهنگ دینی در اداره امور اقتصادی جامعه، فراهم آوردن زمینه هایی برای ارائه نظریه‌ای بومی و اسلامی در علم اقتصاد و بهره‌مندی از نظرات ناقدین و شرکت کنندگان است.
سخنران این نشست علمی، حجت‌الاسلام محمدحسین کرمی، استادیار گروه اقتصاد پژوهشگاه حوزه و دانشگاه است و ناقدان، حجت الاسلام علی شیروانی دانشیار گروه فلسفه و کلام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دکتر محمدجواد توکلی عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) هستند.
دبیر این نشست که روز جمعه از ساعت 10 تا 12 در محل انجمن‌های علمی حوزه علمیه قم واقع در بلوار جمهوری، کوچه دوم، فرعی اول سمت چپ برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام سیدرضا حسینی استادیار گروه اقتصاد پژوهشگاه حوزه و دانشگاه است./907/د102/ی
ارسال نظرات