۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۲۰۶۰۷۷

افراطی های آلمانی مخالف سرمایه گذاری آلمان در ایران

خبرگزاری رسا ـ شرکت نماینده دولت آلمان در همایش "مجمع تجاری ایران" برای جذب سرمایه‌گذاران آلمانی با مخالفت و واکنش شدید کمپین افراطی آلمانی "بمب را متوقف کنید" قرار گرفت.
تجارت کالا

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، دویچه وله در خبری گفت: شرکت نماینده دولت آلمان در همایش "مجمع تجاری ایران" برای جذب سرمایه‌گذاران آلمانی با مخالفت و واکنش شدید کمپین افراطی آلمانی "بمب را متوقف کنید" قرار گرفت.


کمپین "بمب را متوقف کنید" از دولت آلمان خواست از شرکت "مارکوس پوتسل" رئیس بخش خاورمیانه وزارت امور خارجه آلمان در جلسه "مجمع تجاری ایران" جلوگیری کند.


همایش "مجمع تجاری ایران" قرار است 23 ماه مه (2 خرداد) در شهر فرانکفورت آلمان برگزار شود. برگزارکننده این مجمع در دعوت‌نامه ارسالی به شرکت‌های آلمانی برای حضور در این مجمع، از آنها خواسته از هم اکنون سرمایه گذاری در ایران را آغاز کنند.


گفته می‌شود شرکت کردن رئیس بخش خاورمیانه وزارت امور خارجه آلمان در "مجمع تجاری ایران" به این همایش جنبه رسمی می‌دهد و نشان خواهد داد که این همایش با تایید دولت آلمان روبروست.


اولریکه بکر سخنگوی کمپین "بمب را متوقف کنید" با انتقاد به دولت آلمان گفت: رسوایی‌آور است که یکی ازمقامات بلندپایه دولت آلمان در مراسم تبلیغی برای سرمایه‌گذاری در ایران شرکت کند.


قابل ذکر است دولت آلمان یکی از علاقه مندان اصلی حضور شرکت های خصوصی و دولتی آن کشور در ایران برای استفاده از سرمایه گذاری های بکر می باشد./1421/1409/ح

ارسال نظرات