۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۲۰۵۴۷۴
نایب رییس مجلس:

جوشش اعتکاف از درون دانشگاه‌ها نماد پیوند علم و دین است

خبرگزاری رسا ـ نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دانشگاهها مهد دین هستند گفت: جوشش اعتکاف از درون دانشگاهها نماد پیوند علم و دین است.
حجت الاسلام ابوترابي فرد

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد در جلسه علنی امروز یکشنبه 21 اردیبهشت مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور با تبریک میلاد فرخنده حضرت امام محمد باقر (ع) گفت: به امید اینکه خدای سبحان توفیق بهره شایسته از این ماه مبارک را بر آحاد ملت عزیز ایران و امت اسلامی به ویژه جوانان خداجو مرحمت کند .

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ایام برگزاری اعتکاف، روزهای عبودیت و انس با خدای سبحان را به حضور جوانان عزیز به ویژه دانشجویان بالاخص دانشجویان معتکف، احیای کنندگان این سنت الهی تبریک عرض می‌نمایم.

وی ادامه داد: نزدیک به دو دهه پیش مسجد دانشگاه تهران این افتخار را یافت با برگزاری اعتکاف و با حضور دانشجویان ، استادان بستر گسترش این عبادت بزرگ را در جامعه فراهم بیاورد و راه را برای نشر معارف اسلامی هموار سازد.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: امروز مساجد جامعه کشور و دانشگاههای ایران به مهد پیوند علم و دین و برگزاری این عبادت بزرگ تبدیل شدند و به بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی" اعتکاف قدرت نهادسازی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشته است"

ابوترابی فرد تصریح کرد: جوشش اعتکاف از درون دانشگاه ها نماد پیوند علم و دین و بالندگی از متن جوامع دانشگاهی است، امیدوارم با تمسک به آموزه های دین و تقویت روح عبودیت و بندگی در مسیر افزایش اقتدار و عزت ملت اسلام و ملت ایران گام های بلند و استوار را برداریم.

نائب رئیس مجلس با تبریک مجدد به مناسب میلاد امام جواد (ع) گفت: آرزو دارم همگان در راه معرفت و اطاعت از آن امام بزرگوار گام بردارند./924/د102/ج

ارسال نظرات