۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۲۰۳۸۸۶
حجت الاسلام والمسلمین طائب:

ریخت و پاش برخی مسؤولان از عوامل اصلی عدم تمایل مردم به انصراف از یارانه بود

خبرگزاری رسا ـ استاد درس خارج حوزه علمیه قم سعه صدر ونقد پذیری را لازمه مدیریت صحیح هر مسؤول بیان و دولتمردان را به انتقاد پذیری بیشتر و بالا بردن آستانه تحمل توصیه کرد.
حجت الاسلام و المسلمين مهدي طائب حجت الاسلام و المسلمين مهدي طائب

به گزارش خبرگزاری رسا، به مناسبت ایام شهادت اسوه علم واخلاق، استاد شهید مرتضی مطهری وهفته عقیدتی سیاسی در سپاه ،مراسمی در نمازخانه تیپ 83 روحانیون تبلیغی رزمی امام جعفر صادق علیه السلام برگزار شد.


در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین طائب استاد درس خارج حوزه علمیه قم ضمن توصیه دولتمردان به دوری از اسراف و اشرافی گری، از جمله علل عدم تمایل بخشی از مردم به انصراف از دریافت یارانه را ریخت و پاش های بعضی از مسؤولان و منتسبین به آنها دانست.


رییس قرارگاه عمار در بخش دیگری از سخنان خود، سعه صدر و نقد پذیری را لازمه مدیریت صحیح هر مسؤول بیان کرد و دولتمردان را به انتقاد پذیری بیشتر و بالا بردن آستانه تحمل توصیه کرد.


وی در تحلیل توافق هسته ای ایران با گروه 5+1، مهمترین دستاورد کشورمان از این توافق را شکسته شدن جو بدبینی که بر اثر تبلیغات کذب غرب ایجاد شده بود دانست وضمن اظهار بی اعتمادی ودل نبستن به غرب در قول وقرارهایشان، پایبندی به توصیه موکد رهبر فرزانه انقلاب در اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی را تنها راه برون رفت از فشار تحریمهای ناجوانمردانه دانست.


در پایان برنامه، مربیان نمونه عقیدتی سیاسی مورد تشویق قرار گرفتند.


در حاشیه این مراسم یکی از مربیان روحانی هدیه خود را به یکی از سربازانی که در برگزاری کلاسهای عقیدتی بیشترین زحمت را می کشید اهداء کرد. این حرکت بازتاب بسیار مثبتی در نزد حاضرین و دیگر سربازان داشت. /924/د102/ج

 

ارسال نظرات