۰۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۲۰۰۷۹۴
مدیرکل اوقاف و امور خیریه زنجان خبر داد؛

افزایش حضور گردشگران مذهبی در بقاع متبرکه زنجان

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل سازمان اوقاف و امور خیریه زنجان از افزایش حضور گردشگران مذهبی در بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: مطمئنا با افزایش کیفیت و تنوع برنامه ها حضور گردشگران نیز افزایش خواهد یافت.
حجت الاسلام باقري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی باقری، مدیر کل سازمان اوقاف و امور خیریه زنجان، عصر امروز در خلال بازدید از طرح نوروزی آرامش بهاری در بقاع متبرکه امامزادگان زنجان گفت: سالانه برنامه‌های مختلفی در امامزادگان زنجان از سوی اداره اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

وی در ادامه نقش منویات رهبری در طراحی این برنامه ها را مهم خواند و اظهار داشت: این برنامه‌ها که از سوی اداره اوقاف زنجان برگزار می شود، در راستای تحقق منویات رهبری در زمینه تبدیل بقاع متبرکه امامزادگان به قطب فرهنگی کشور می باشد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه زنجان در ادامه با اشاره به اجرای برنامه‌های مناسبتی در جوار امامزادگان خاطر نشان کرد: برنامه های متنوع فرهنگی در جوار بقاع متبرکه استان برگزار می شود که این برنامه‌ها به صورت مناسبتی بوده و در ایام مختلف سال اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام باقری در ادامه استقبال مسافران از طرح نوروزی آرامش بهاری را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امسال نیز مانند سال های گذشته طرح آرامش بهاری در جوار بقاع متبرکه در حال اجرا است که خوشبختانه طبق سنوات گذشته استقبال مردم از اجرای این طرح مطلوب است و به امید خداوند این طرح که از 28 اسفند آغاز شده تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه از افزایش حضور گردشگران مذهبی در جوار بقاع متبرکه امامزادگان زنجان خبر داد و تصریح کرد: امسال حضور گردشگران مذهبی در جوار بقاع متبرکه استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است که دلیل این افزایش آمار حضور گردشگران مذهبی در جوار بقاع متبرکه استان ارتقای سطح کیفی برنامه‌‌ها و تنوع ایجاد شده در اجرای آنها است.

گفتنی است؛ طرح آرامش بهاری هم اکنون همزمان با سراسر کشور در 36 بقعه متبرکه استان زنجان در حال اجرا است. /949/پ202/س

ارسال نظرات