۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۱۹۷۳۳۵

دعوت آیت الله سبحانی از آحاد ملت برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله سبحانی از عمومی مردم برای خلق حماسه ای ماندگار در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد و گفت: همه باید قدر انقلاب اسلامی را بدانیم و دین خود را به این نظام شکوهمند ادا کنیم.
درس خارج اصول آيت الله سبحاني در مسجد اعظم قم درس خارج اصول آيت الله سبحاني در مسجد اعظم قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله جعفر سبحانی امروز در حاشیه درس خارج اصول خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، عموم مردم را به حضور باشکوه و گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن توصیه کرد.

 

این مرجع تقلید با تاکید بر این که ما این انقلاب را به سادگی به دست نیاورده ایم، گفت: انقلاب اسلامی خون بهای هزاران شهید و حاصل زحمات بسیار حضرت امام است.

 

حضرت آیت الله سبحانی با اشاره به دستاوردهای گسترده انقلاب اسلامی، استقلال و آزادی را از مهم ترین این دستاوردها ارزیابی و تاکید کرد: کشور ما قبل از انقلاب گرفتار شیاطین بود.

 

وی انقلاب اسلامی ایران را دارای عظمتی جهانی دانست و یادآورشد: این عظمت را حضرت امام رضوان الله تعالی علیه و شهدا به ما دادند و خوشبختانه ما امروز کشوری سربلند در جهان هستیم.

 

حضرت آیت الله سبحانی در پایان بر ضرورت قدر شناسی از نعمت انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: همه باید قدر این نظام را بدانند و برای دفاع از آن در صحنه های مختلف از جمله راهپیمایی 22 بهمن حضور یابند. /924/پ202/ج

ارسال نظرات