۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۷
کد خبر: ۱۹۷۳۲۲
رییس دانشکده علوم قرآنی مازندران:

راهپیمایی روز 22 بهمن نشانگر عزم انقلابی ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ رییس دانشکده علوم قرآنی مازندران با بیان این که ملت ایران در روز 22 بهمن عزم انقلابی خود را نشان خواهد داد، افزود: ملت بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی با حضور خود تمام یاوه گویی های ایادی استکبارجهانی را نقش برآب خواهد کرد.
رييس دانشکده علوم قرآني آمل

حجت الاسلام محمود ابوترابی، رییس دانشکده علوم قرآنی مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد با گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: دهه فجر به عنوان فرصتی به منظور تطبیق خود و وظایفمان با آرمان های نظام مقدس اسلامی است.

 

وی با اشاره به این که ملت بزرگوار ایران اسلامی در راه رسیدن به آرمان های خود از جان، مال و فرزندان دریغ نکردند، بیان داشت: این ملت از قرآن کریم پیروی کرده که بیان می دارد آن ها که ایمان آوردند و هجرت کردند و با اموال و جان هایشان در راه خدا جهاد کردند مقامشان نزد خدا برتر است و آن ها پیروز و رستگار هستند.

 

حجت الاسلام ابوترابی با بیان این که ملت ایران همواره همدل، هوشیار و ولایت شناس است، ادامه داد: این ملت راه ولایت پذیری را با ادای حق ولایت به خوبی پیموده اند و حال به عهده مردم و مدیران این عصر است که با ادای همان حق و پیمودن همان راه به تحقق آرمان های ارزشمند انقلاب اسلامی کمک کنند.

 

رییس دانشکده علوم قرآنی مازندران، بیان داشت: در زمانه کنونی ضرورت اتحاد و یکپارچگی همه اقشار ملت بیش تر احساس می شود که باید در این راستا کوشا باشیم.

 

وی، تصریح کرد: ملت غیور و عزت مند ایران اسلامی در سایه سار دین مبین اسلام، پناه قرآن کریم و رهنمودهای اولیای الهی راه سعادت خود را پیدا کرده و در مسیر سعادت قدم برمی دارد.

 

حجت الاسلام ابوترابی با بیان این که ملت ایران با رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) و رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی دریاهای متلاطم را طی کرده است، گفت: این انقلاب اسلامی به راه خود ادامه می دهد و در جایگاه ارزنده ای قرار دارد.

 

رییس دانشکده علوم قرآنی مازندران با تاکید بر این که ملت بزرگوار ایران اسلامی توانستند صدای انقلابی خود را به اقصی نقاط عالم برسانند، ادامه داد: این امر ارزنده سبب شده است تا بیش از پیش شاهد سقوط طاغوت های منطقه باشیم.

 

وی با بیان این که ملت ایران در روز 22 بهمن عزم انقلابی خود را نشان خواهد داد، افزود: ملت بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی با حضور خود تمام یاوه گویی های ایادی استکبارجهانی را نقش برآب خواهد کرد.

 

حجت الاسلام ابوترابی در پایان، گفت: ملت ایران با حضور آگاهانه خود در راهپیمایی روز 22 بهمن شکوه و عظمت این انقلاب را تابناک تر از گذشته در چشم جهانیان به نمایش می گذارد./950/ت302/ب

ارسال نظرات