۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۱۹۶۷۵۹
مسؤول حوزه علمیه سعادتیه ساری:

برخی‌ها در داخل بلندگوی آمریکایی‌ها شدند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزه علمیه سعادتیه ساری با اشاره به این که آمریکایی‌ها در 35 سال گذشته به دنبال منافع خود بوده و هستند، ادامه داد: متأسفانه برخی ها در داخل بلندگوی آمریکایی ها هستند و هم صدا با رادیو و تلویزیون های بیگانه اظهار نظر می کنند.
مسؤول حوزه علميه سعادتيه ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسؤول حوزه علمیه سعادتیه ساری بعد از ظهر امروز در مراسمی که به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این حوزه برگزار شد، انقلاب اسلامی را نهضتی عظیم و اثرگذار در قرن بیستم دانست و گفت: نهضت امام راحل در حالی به پیروزی رسید که دشمنان اسلام کمر به نابودی اسلام ناب بسته بودند.

 

وی با اشاره به این که مبانی دینی تا قبل پیروزی انقلاب اسلامی هیچ جایگاهی در عرصه مدیریتی و اجتماعی کشور نداشت، خاطرنشان کرد: فرهنگ غرب در بخش های مختلف جامعه دینی جولان می داد و مبانی دینی و ارزش های اسلامی در جامعه محو شده بود.

 

حجت الاسلام صالحی با بیان این که نهضت امام خمینی(ره) خط بطلانی بر مبانی غربی کشید و گفتمان جدیدی را در عرصه مدیریتی کشور حاکم کرد، افزود: تز مدیریتی امام راحل امروز به عنوان الگویی برای بسیاری از کشورهای دنیا تبدیل شده است.

 

مسؤول حوزه علمیه سعادتیه ساری، همراهی مردم با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را مهم ترین عامل پیروزی نهضت امام راحل دانست و خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران از همان ابتدا با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پیمان بستند و تا به امروز نیز این ملت همواره در دفاع از آرمان های انقلاب و نظام اسلامی پیشگام بوده اند.

 

وی با بیان این که هوشیاری و بصیرت مردم در بسیاری از صحنه ها از برخی خواص نیز بیشتر بوده است، ادامه داد: حضور همه جانبه در انتخابات ریاست جمهوری گذشته گوشه ای از تبعیت ملت از ولی فقیه بود.

 

حجت الاسلام صالحی با تأکید براین که تنها شعار تبعیت از ولی فقیه دادن کافی نیست بلکه این شعار باید در عمل نیز دیده شود، خاطرنشان کرد: عده ای عادت کردند که تنها شعار تبعیت از ولی فقیه می دهند، اما عمل آنها با شعاری که سر می دهند در تضاد است.

 

مسؤول حوزه علمیه سعادتیه ساری با بیان این که همه در برابر شهدا باید پاسخگو باشیم، گفت: همه باید راه، روش و منش شهدا را در رفتار و اعمال خود مورد نظر قرار دهیم.

 

وی با بیان این که امروز همه مسؤولان باید در جهت رفع مشکلات و گرفتاری های مردم از هر ظرفیتی استفاده کنند، تصریح کرد: مدیران و مسؤولان در برابر مردم باید پاسخگو باشند، چون این مردم صاحب اصلی این انقلاب و نظام هستند.

 

حجت الاسلام صالحی از عملکرد ضعیف برخی نمایندگان مجلس انتقاد کرد و با بیان این که متأسفانه تنها در زمان تبلیغات این آقایان خود را مسؤول رفع مشکلات مردم می دانند، گفت: مردم به نمایندگان خود در مجلس رأی دادند تا در رفع مشکلات به ویژه معیشت مردم اقدام مثبتی انجام دهند نه این که خود را درگیر مسائل سیاسی و نزاع با دولت کنند.

 

وی با انتقاد از تبلیغات زود هنگام برخی مسؤولان برای ورود به مجلس، تأکید کرد: مسؤولان باید به جای تبلیغات و صرف هزینه های بی مورد در جهت خدمت به مردم و رفع مشکلات قدم بردارند.

 

مسؤول حوزه علمیه سعادتیه ساری با بیان این که ملت ایران همواره پشتیبان رهبری بوده و هستند، بیان داشت: مردم کشورمان علما و روحانیان را پناهگاه خود می دانند و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همگام با روحانیت ر همه صحنه ها و عرصه ها حضوری همه جانبه داشتند.

 

حجت الاسلام صالحی وحدت و همدلی را ضرورت امروز جامعه اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه عده ای با برخی اظهارنظرهای غیراصولی خود به دنبال ایجاد تفرقه در صفوف ملت ایران هستند که باید هوشیار باشیم.

 

وی با تأکید براین که ملت ایران همواره در مسیری که مقام معظم رهبری ترسیم می کنند حرکت خواهند کرد، بیان داشت: این ملت پیوندی ناگسستنی با ولایت دارند و تلاش 35 ساله دشمنان برای ایجاد فاصله میان مردم و ولایت شکست خورده است.

 

مسؤول حوزه علمیه سعادتیه ساری، حفظ نظام و پشتیبانی از ولایت فقیه را امری واجب دانست و خاطرنشان کرد: تا زمانی که پشتیبان ولایت فقیه باشیم به حتم کشورمان در مسیر تعالی و پیشرفت حرکت خواهد کرد و اگر خدای ناکرده غیر این باشد، کشور در مسیر انحراف قرار خواهد  گرفت.

 

حجت الاسلام صالحی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که آمریکایی ها به دنبال این هستند که ایران را تابع خود کنند، تصریح کرد: آنها باید بدانند که ملت ایران هیچ گاه تابع آمریکا و سیاست های آنها نخواهد شد.

 

وی با اشاره به این که آمریکایی ها در 35 سال گذشته به دنبال منافع خود بوده و هستند، ادامه داد: متأسفانه برخی ها در داخل بلندگوی آمریکایی ها هستند و هم صدا با رادیو و تلویزیون های بیگانه اظهار نظر می کنند.

 

مسؤول حوزه علمیه سعادتیه ساری با تأکید براین که امروز راهی جز ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی های آمریکا و غرب وجود ندارد، خاطرنشان کرد: رمز موفقیت ملت ایران در 35 سال گذشته ایستادگی همه جانبه در برابر استعمار و استکبار بوده است./950/پ202/س

ارسال نظرات