۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۱۹۶۲۲۸

انتشار کتاب «ساحت‌های مطالعاتی ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس»

خبرگزاری رسا ـ کتاب «ساحت‌های مطالعاتی ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» از سوی انتشارت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی راهی بازار کتاب شد.
ساحت‌هاي مطالعاتي ادبيات انقلاب اسلامي و دفاع مقدس

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، کتاب ساحت‌های مطالعاتی ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به قلم محمدرضا سنگری، از سوی انتشارت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر و راهی بازار کتاب شد.

 

این اثر، تکاپویی است برای نشان دادن آفاق و ساحت‏ها و قلمروهای ادبی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و موضوعات پژوهشی که دانشجویان و پژوهندگان عزیز می‏توانند بدان‏ها بپردازند

 

آنان که به وادی ادبیات انقلاب و دفاع مقدس گام می‏گذارند، با مطالعه این «کتاب» تصویری روشن‏تر و عینی‏تر فراچشم خواهند داشت؛ این موضوعات اگر با تکیه بر مصداق‏ها مانند داستان‏ها، خاطره‏ها، دفاتر شعری شاعران، مجموعه‏های شعری مانند کنگره‏های شعر دفاع، شعر بسیج، شعر بیداری جهانی، مسابقات و جشنواره‏های داستانی و دیگر انواع ادبی باشد، به چندین هزار موضوع خواهد رسید.

 

«شعر انقلاب اسلامی»، «ادبیات داستانی انقلاب اسلامی» فصل‌های این کتاب را تشکیل می‌دهند.

 

گفتنی است کتاب «ساحت‌های مطالعاتی ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» با شمارگان 2000 نسخه، 112 در  صفحه و با قیمت پنج هزار تومان از سوی انتشارت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شده است./998/د102/ق

ارسال نظرات