۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۱۹۵۶۰۳
با حضور سعید جلیلی؛

گردهمایی بزرگ رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس خوزستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی بزرگ رزمندگان گردان جعفر طیار استان خوزستان با حضور سرداران جنگ و خانواده شهدا و همچنین نماینده ولی فقیه در شورای عالی امنیت ملی برگزار می شود.
 دفاع مقدس سعيد جليلي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز ، گردهمایی بزرگ رزمندگان گردان جعفر طیار استان خوزستان با حضور سعید جلیلی، نماینده ولی فقیه در شورای عالی امنیت ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می شود.

 

براساس این گزارش، مراسم گردهمایی به مناسبت هفته وحدت و میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام محمد مصطفی(ص) و فرزند مبارکش امام صادق(ع) برگزار می شود.

 

این همایش با حضور رزمندگان، جانبازان، طلاب، روحانیان و خانواده شهدا برگزار می شود که جلیلی در این مراسم به سخنرانی پیرامون تحولات منطقه و به ویژه نشست های ژنو خواهد پرداخت.

 

زمان برگزاری این مراسم روز جمعه چهارم بهمن ماه سال جاری ساعت 15:30در مسجد اعظم اهواز خواهد بود.

 

گردان جعفر طیار از نخستین گردان های بسیجی تشکیل شده در دوران دفاع مقدس بوده که مسؤولیت سازماندهی و به کارگیری نیروهای دلاور مردمی بسیجی و سپاهی را به عهده داشته که در بیش از 15 عملیات و منطقه جنگی حضور داشته است.

 

این گردان در طول سال های جنگ بارها با سازماندهی مجدد هدایت بیش از 4 هزار رزمنده را در عملیات های گوناگون عهده دار بوده که مفتخر به تقدیم 270 شهید و تعدادی جانباز و آزاده است.

 

گفتنی است، در حاشیه این گردهمایی نمایشگاهی از هنرهای تجسمی دفاع مقدس برگزار می شود./9458/پ203/ب

ارسال نظرات