۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۱۹۳۴۰۷
آیت‌الله علوی گرگانی:

9 دی تجلی قدرت الهی بود

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله علوی گرگانی 9 دی را حادثه‌ای خودجوش از سوی مردم دانست و گفت: مردم در 9 دی پاسخ قاطعی به حرمت شکنان عاشورای امام حسین(ع) دادند.
آيت الله علوي گرگاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان صدا و سیمای قم، 9 دی را حادثه‌ای خودجوش از سوی مردم دانست و گفت: مردم در این روز نشان دادند که قدرت خدا برتر از قدرت‌های دیگر است.

وی تأکید کرد: مردم در 9 دی پاسخ قاطعی به حرمت شکنان عاشورای امام حسین(ع) دادند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به آیات قرآن، اظهار کرد: خداوند فرستادگان خود را نصرت می‌دهد و هیچگاه آنها را تنها نمی‌گذارد.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی ادامه داد: در روایات آمده که بندگان همیشه با بلایا امتحان می‌شوند از این رو باید مراقب باشیم که چگونه با مشکلات برخورد می‌کنیم.

وی با بیان این‌که نظام اسلامی دشمنان فراوانی دارد، بر ضرورت مقابله با دشمنان تأکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی مورد حمایت پرودگار و ائمه اطهار(ع) است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم بیان کرد: نظام اسلامی امانتی در دست ما است و همه باید برای حفظ و سربلندی این امانت تلاش کنیم.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی مقام والای امام حسین(ع) را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: امام حسین(ع) همه چیز خود را در راه حفاظت از دین داد از این رو ایستادگی در برابر امام حسین(ع) عاقبت خوشی را به همراه ندارد./927/پ202/ج

ارسال نظرات