۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۱۹۱۲۴۱
آیت الله مکارم شیرازی:

ترویج معارف قرآنی بهترین راه مقابله با توطئه دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله مکارم شیرازی ترویج فرهنگ و معارف قرآنی را بهترین راهکار مقابله با توطئه دشمنان دانست و تاکید کرد که باید از شرایط به وجود برای ترویج معارف اهل بیت به بهترین شکل ممکن استفاده شود.
آيت الله مکارم شيرازي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله مکارم شیرازی شامگاه دوشنبه در دیدار دست اندرکاران برگزاری نوزدهمین المپیاد قرآنی جامعه المصطفی العالمیه با تقدیر از فعالیت های قرآنی این مرکز، گزارش ارائه شده از سوی مسؤولان این مرکز را شایسته تقدیر دانست.


 
وی با تاکید بر توسعه فعالیت های قرآنی، خاطرنشان کرد: با توجه به آماده بودن شرایط و زمینه های لازم باید حداکثر استفاده را ببریم و عقب ماندگی ها را جبران کنیم.

 

حضرت آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان، بهترین راه مقابله با این توطئه ها را ترویج فعالیت های قرآنی دانست و خاطرنشان کرد: کار کردن در عرصه های قرآنی موجب برکات و دستاوردهای بسیاری است و شما باید کاری کنید دانش پژوهان شما در کشورهای خود مراکزی ایجاد کنند و به دنبال پیگیری مباحث قرآنی باشند.

 

وی خطاب به دست اندرکاران برگزاری المپیاد قرآنی جامعه المصطفی العالمیه تصریح کرد: باید به زبان های مختلف این برنامه ها ترویج و منتشر کنید.

 

این مرجع تقلید ابراز کرد: بحمدلله در شرایط کنونی زمینه های لازم برای ترویج قرآن در جهان فراهم شده است و باید از این شرایط به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

 

وی با بیان این که مردم جهان خریدار معارف قرآنی هستند، تصریح کرد: این امتیازی است که تنها اسلام دارد و سایر ادیان چنین گنجی را در اختیار ندارند.

 

این مرجع تقلید در پایان برای موفقیت هرچه بیشتر دست اندرکاران برگزاری نوزدهمین المپیاد قرآنی جامعه المصطفی العالمیه دعا و توصیه هایی به آنان ارائه کرد./924/پ202/ج

ارسال نظرات