۰۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۱۹۰۹۴۳
ویژه طلاب و دانشجویان؛

دوره صهیونیسم شناسی شهید تهرانی مقدم برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دوره دو روزه صهیونیسم شناسی ویژه طلاب و دانشجویان با نام شهید تهرانی مقدم در مجتمع سیزدهم آبان برگزار می‌شود.
دوره صهيونيسم شناسي شهيد تهراني مقدم

محمد دهقان، مدیر روابط عمومی مؤسسه نورقدس جوان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری دوره صهیونیسم شناسی ویژه طلاب و دانشجویان خبرداد و گفت: این دوره دو روزه که به نام شهید حسن تهرانی مقدم مزین است، پنج شنبه و جمعه، چهاردهم و پانزدهم آذرماه از 8 صبح تا 17 در سالن بصیرت مجتمع سیزدهم آبان واقع در خیابان طالقانی تهران برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این دوره را ترویج معارف فلسطین و پاسخ‌گویی به چرایی حمایت از فلسطین مطرح کرد و افزود: این پنجمین دوره صهیونیسم شناسی است که به‌همت مؤسسه نور قدس جوان و با همکاری سازمان بسیج دانشجویی و سازمان بسیج شهرداری تهران برگزار می‌شود.

دهقان در بیان موضوعات مورد بحث و بررسی در دوره صهیونیسم شناسی، ابراز داشت: تاریخچه فلسطین و روند اشغال آن، صهیونیسم مذهبی، صهیونیسم اقتصادی، صهیونیسم فرهنگی، صهیونیسم سیاسی، صهیونیسم مسیحی، آیپک، هولوکاست و نقاط ضعف و آسیب پذیری رژیم صهیونیستی ازجمله موضوعاتی است که در این دوره مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

مدیر روابط عمومی مؤسسه نورقدس جوان گفت: سید احمد شجاعی کارشناس مسائل صهیونیسم، سید هادی سید افقهی کارشناس مسائل خاورمیانه، محمود باقری مؤلف و پژوهشگر حوزه فلسطین و دیگر اساتید حوزه صهیونیسم شناسی در این دوره به تدریس موضوعات مربوط می‌پردازند.

وی به جمله شهید حسن تهرانی مقدم مبنی بر این که «روی قبرم بنویسید اینجا مدفن کسی است که می‌خواست اسراییل را نابود کند» اشاره کرد و گفت: این دوره به نام شهید حسن تهرانی مقدم مزین شده و بر این اساس یاد و خاطره شهدایی که در حوزه ضد صهیونیستی مطرح هستند را گرامی می‌داریم.

دهقان مهلت ثبت نام در این دوره را تا یکشنبه دهم آذرماه مطرح کرد و گفت: علاقمندان برای ثبت‌نام در این دوره با در دست داشتن یک قطعه عکس و مبلغ دوازده هزار تومان به مجتمع سیزدهم آبان واقع در خیابان طالقانی تهران تقاطع خیابان شهید مفتح مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 87551212 تماس بگیرند./956/ت302/ی

ارسال نظرات