۰۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۱۸۵۴۶۸
روحانی رزمنده و آزاده دفاع مقدس:

مردم در جنگ تحمیلی از همه چیز خود گذشتند تا همه چیز را به دست آورند

خبرگزاری رسا ـ روحانی رزمنده و آزاده دفاع مقدس، با بیان این که اخلاص رزمندگان انگشت حیرت را بر دهان جهانیان نشاند خاطرنشان کرد: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی مردم ایران از همه چیز خود گذشتند تا توانستند همه چیز را به دست آورند.
حجت الاسلام بزاز استاد حوزه علميه اهواز

حجت الاسلام محمدزمان بزاز، روحانی رزمنده و آزاده دفاع مقدس در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با بیان این که کارهای بسیاری در جهت ترویج ارزش های دفاع مقدس صورت گرفته است، اظهار داشت: خاطرات رزمندگان گنجینه ای است که باید بیش از پیش به آن پرداخته شود.

استاد حوزه علمیه اهواز با اشاره به کتاب های چاپ شده و تولید مستندات بسیاری پیرامون خاطرات رزمندگان دفاع مقدس تصریح کرد: بسیاری از این کتاب ها بارها تجدید چاپ شده و مورد استقبال مردم قرار گرفته اند.

حجت الاسلام بزاز گسترش معنویت دفاع مقدس در جامعه را نیاز نسل سوم دانست و گفت: اخلاص رزمندگان سبب شد تا پیروزی اسلام در مقابل جهان کفر رقم خورد.

وی با بیان این که اخلاص رزمندگان انگشت حیرت را بر دهان جهانیان نشاند خاطرنشان کرد: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی مردم ایرام از همه چیز خود گذشتند تا توانستند همه چیز را به دست آورند.

مردم از طعام خود کم می کردند و به جبهه ها می فرستادند

روحانی رزمنده و آزاده دفاع مقدس با اشاره به ارسال کمک از نقاط گوناگون کشور از جمله روستاها برای جبهه ها گفت: مردم از طعام خود کم می کردند و به جبهه ها می فرستادند.

وی در ادامه تصریح کرد: در دوران جنگ در یکی از شهرهای ایران زلزله ای آمد پس از این که این خبر به رزمندگان رسید، از جبهه های جنگ چادر و پتو جمع شد و برای کمک به زلزله زدها فرستاده شد و پس از چند هفته زلزله زدگان برای کمک به رزمندگان اقلام مورد نیاز جمع آوری می کردند.

با بیان این که هشت سال دفاع مقدس نمایش انسانیت بود، خاطر نشان کرد: انسانیت های ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی را باید برای بشریت گرفتار مدرنیته غرب که در زندان مادیات اسیر شده به نمایش درآورد.

برخی صحنه های دفاع مقدس در فیلم ها از عهده منبر و سخنرانی برنمی آید

روحانی رزمنده و آزاده دفاع مقدس به کارهای صورت گرفته در زمینه دفاع مقدس در عرصه سینما اشاره و تصریح کرد: در برخی از فیلم ها صحنه هایی خلق می شود که بیان آن از عهده منبر و سخنرانی بر نمی آید.

حجت الاسلام بزاز با ابراز امیدواری نسبت به تولید آثار سینمایی بهتر در عرصه دفاع مقدس اظهار داشت: ناگفته ها از دفاع مقدس بسیار وجود دارد و این ناگفته ها سرمایه های گران بهایی برای انسانیت هستند.

وی با بیان این که بیداری اسلامی مدیون دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ایران است خاطر نشان کرد: یکی از ابعاد ارزنده و مؤثر در پیروزی رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی مسأله پشتیبانی مردمی بود.

حجت الاسلام بزاز با بیان این که ترویج ارزش های دفاع مقدس در جامعه، سبب کمرنگ شدن دلبستگی های مردم می شود، ابراز داشت: دفاع مقدس توجهات را به سوی امام زمان(عج) برد و رزمندگان در عملیات های خود تمام آرزویشان سربازی آن حضرت بود.

روحانی رزمنده و آزاده دفاع مقدس تهیه وسایل بافندگی و بافتن دستکش و کلاه از سوی زنان روستایی و ارسال آن ها به جبهه برای رزمندگان را از دیگر کارهای زیبا در طول جنگ عنوان کرد./9464/ت302/ع

ارسال نظرات