۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۱۸۵۲۱۲
آیت الله نجفی:

شیعیان با پیروی از ائمه اطهار در برابر فتنه‎گران بایستند

خبرگزاری رسا ـ یکی از مراجع تقلید نجف اشرف با اشاره به ظلم و ستم تاریخی علیه پیروان اهل بیت(ع) تصریح کرد: شیعیان با پیروی از ائمه اطهار در برابر فتنه‎گران بایستند.
حضرت آيت الله بشير نجفي از مراجع تقليد نجف اشرف

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف در دیدار با جمعی از مسؤولان شهر مقدس کربلا که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد نسبت به فتنه انگیزی دشمنان هشدار داد و گفت: همگان باید از نقشه ها و توطئه های فتنه انگیزانه دشمنان علیه اسلام به ویژه پیروان مذهب تشیع برحذر باشند.

 

وی افزود: اسلام، دین حقی است که خداوند به وسیله پیامبر اکرم(ص) برای مردم به ارمغان آورد و هر اندازه که دشمنان دین و اهل بیت(ع) بخواهند علیه این دین توطئه کنند، باید با پیروی از ائمه اطهار(ع) به مبارزه با این دشمنی ها پرداخت.

 

حضرت آیت الله نجفی با اشاره به کشتار شیعیان در سراسر جهان، تصریح کرد: جنایت علیه شیعیان که از گذشته بوده و همچنان ادامه دارد تنها به دلیل پیروی از اسلام اصیل و مذهب صحیح صورت می گیرد، کشتار و آزار شیعیان از حد و مرز گذشته است.

 

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت و جایگاه شهر مقدس کربلا اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: شهر مقدس کربلا به دلیل قداستی که از وجود حرم مطهر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و همچنین حضرت اباالفضل العباس(س) نشأت می گیرد، همواره در دل و جان مومنان قرار دارد.

 

وی ادامه داد: سالانه میلیون ها زائر به عتبات عالیات کربلا مشرف می شوند و مسؤولان باید توجه ویژه ای به این مسأله داشته باشند و امکانات لازم را برای زائران فراهم سازند./980/ب902/د

ارسال نظرات