۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۱۸۳۵۱۰
با حضور آیت الله نوری همدانی؛

گلزار شهدای شهرکرد گلباران شد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی، امروز در گلزار شهدای شهرکرد حضور یافت و به مقام شامخ شهدای 8 سال دفاع مقدس شهرکرد ادای احترام کرد.
آيت الله نوري همداني در شهرکرد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حضرت آیت الله نوری همدانی، صبح امروز در گلزار شهدای شهرکرد حضور یافت و به مقام شامخ شهدای 8 سال دفاع مقدس شهرکرد ادای احترام کرد.
 
در این مراسم معنوی که تعداد زیادی از خانوادههای شهدا در کنار قبور مطهر فرزندان خود حضور یافته بودند از دیدن مرجع تقلید خود به وجد آمده بودند و با فریاد «صل علی محمد مرجع ما خوش آمد»، «آیت شرع مسلمین به شهر ما خوش آمدی»، «آیت حکم احمدی به شهر ما خوش آمدی» مراتب خرسندی خود را از تشریف فرمایی این عالم مجاهد نشان دادند.
بر اساس این گزارش فرزند جانبازی نیز به نمایندگی از خانواده ایثارگران با هدیه کردن دسته گل و قرائت دل‌نوشته که شرح حال خود و سایر فرزندان ایثارگران بود به پیر فرزانه محبوب خود خوش آمد گفت.
لازم به ذکر است که گلباران قبور شهدا با طنین سلام و صلوات به روح پر فتوح امام خمینی(ره) و شهدای 8 سال دفاع مقدس و همچنین عطر گل و گلاب محمدی همراه شد.
مراسم گلباران شهدای شهرکرد صبح امروز با حضور حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید، نماینده ولی فیقه در چهارمحال و بختیاری،استاندار چهارمحال و بختیاری، معاونان استاندار،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان و جمعی دیگر از مردم و مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار شد./9457/پ203/غ
ارسال نظرات