۱۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۱۸۲۷۵۵
حجت الاسلام والمسلمین نمازی:

رای به روحانی نشانگر اعتماد مردم به روحانیت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رای مردم به حجت الاسلام والمسلمین روحانی در انتخابات ریاست جمهوری را نشان دهنده اعتماد مردم به روحانیت دانست.
حجت الاسلام حسن نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پس از سخنرانی ریییس مجلس خبرگان در آیین افتتاحیه چهاردهمین اجلاس خبرگان رهبری که در محل ساختمان مجلس قدیم برگزار شد، نطق های پیش از دستور چند تن از اعضای خبرگان ، در دستور کار قرار گرفت.

 

بر این اساس، حجت الإسلام والمسلمین حسن نمازی ، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان به عنوان اولین سخنران قبل از دستور، نطق خود را ایراد کرد.

 

سخنرانی وی پیرامون انقلاب اسلامی و ضرورت حفظ دستاوردهای آن بود. وی با اشاره به پیشرفت و تکنولوژی موجود، راه و روش پیشرفت در مورد علوم انسانی را مد نظر قرار داده ، عمل به آموزه های دینی قرآن کریم و اسلام واقعی راتنها راه رشد و تعالی مسلمین و انسانها دانست.

 

این نماینده مجلس خبرگان ، در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری راجع به انتخابات و اهمیت رأی مردم در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری اشاره و آن را حماسۀ سیاسی مد نظر معظم له قلمداد کرد و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری را در راستای شعار اعتدال گرایی دولت یازدهم ارزیابی کرد و افزود:« باعث خرسندی است که مردم همچنان به روحانیت اعتماد کرده و به جناب حجة الإسلام و المسلمین آقای دکتر روحانی رأی دادند. ما نیز برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.» /971/د102/ج
 

ارسال نظرات