۰۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۱۸۱۹۲۷
مدیر کل اوقاف مازندران:

مبارزه با تبعیض و بی عدالتی رویکرد شهیدان رجایی و باهنر بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف مازندران، مبارزه با محرومیت، تبعیض و بی عدالتی را رویکرد اصلی دولت شهیدان رجایی و باهنر دانست و تصریح کرد: ایجاد رفاه و آسایش برای ملت ایران اسلامی مهم ترین دغدغه این دو شهید بزرگوار بود.
مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران ظهر امروز در جمع کارکنان این اداره، اجرای نیات واقفان خیراندیش را مهم ترین هدف این سازمان برشمرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون یازده میلیارد ریال از عواید موقوفات استان برای برنامه های مذهبی هزینه شد.

 

وی افزود: واقفان نیک اندیش با وقف کردن اموال و دارایی خود این سنت پسندیده را تکریم کردند و این امانت الهی را به خادمان خود سپردند و باید در حفظ و نگهداری این امانت نهایت دقت را به عمل آوریم.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به این که عمل امینانه وقف و نیات واقفان از برنامه های اساسی است که در رأس برنامه های اوقاف قرار دارد، ادامه داد: این برنامه ها شامل ولادت و شهادت ائمه معصومین، مسائل قرآنی، امورات فرهنگی و مذهبی در مساجد و امامزادگان است.

 

حجت الاسلام علیزاده، کار و خدمت در نظام جمهوری اسلامی را از بزرگترین توفیقات الهی ذکر کرد و افزود: باید خدا را شاکر باشیم که در نظام اسلامی و کشور امام زمان عج(ع) خدمت می کنیم که رأس آن ولی فقیه است و خدمت در اوقاف که یک نهاد ممتاز دینی است افتخار می کنیم.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران به ویژگی ها و وظایف کارمند اشاره و افزود: احیای ارزش های دینی و اسلامی، عمل به دستورات دینی و اداری، انضباط اجتماعی، رعایت امانت الهی و سلامت اداری شش ویژگی مهم کارمند نمونه است.

  

وی افزود: مسؤولیت امانت بزرگی است که باید این امانت را خوب نگه داریم و با دو دست ادب به آیندگان بسپاریم و در مسؤولیت عادلانه و با تدبیر تصمیم گیری کنیم که همه امانت در دست ما است.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان بزرگ رجایی و باهنر است، ادامه داد: این هفته نویدی ‌برای همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری ‌اسلامی است که‌ با تلاش بیشتر در راه رضای‌ خداوند و خدمت به مردم گام برداشته و از این فرصت جهت خدمت صادقانه به مردم ‌بهره‌برداری کنند.

 

حجت الاسلام علیزاده، مکتبی بودن را یکی از ویژگی های دولت شهیدان رجایی و باهنر دانست و خاطرنشان کرد: این دو شخصیت انقلابی کشورمان با تکیه بر اصول و ارزش های اسلام و انقلاب در دوران کوتاه خدمت خود منشأ خدمات ارزنده ای بودند.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران مبارزه با محرومیت، تبعیض و بی عدالتی را رویکرد اصلی دولت شهیدان رجایی و باهنر دانست و تصریح کرد: ایجاد رفاه و آسایش برای ملت ایران اسلامی مهم ترین دغدغه این دو شهید بزرگوار بود.

   

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که نظام اسلامی عزت و اقتدار خود را مرهون و مدیون مردان و شهدای بزرگی چون رجایی و باهنر است، گفت: همگان به ویژه مسؤولان باید با الگوگیری از این شخصیت های ارزنده با ارائه مدل حکومتی جامع و کامل زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت باشند.

  

وی از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان الگوی بزرگ کشور اسلامی ایران و دیگر کشورها عنوان کرد و افزود: این شهیدان با ساده زیستی، امانت داری، احیای ارزش های اسلامی، سلامت اداری و کار برای رضای خدا و خدمت به مردم به الگوی کامل در تاریخ اسلام مبدل شدند.

 

حجت الاسلام علیزاده در پایان در خصوص دولت یازدهم گفت: این دولت که کار خود را با دیدگاه انقلابی آغاز کرد باید ادامه دهنده راه شهیدان رجایی و باهنر باشند و همه باید در حل مشکلات مردم بویژه برطرف کردن مسائل اقتصادی مردم دولت را همراهی رسانند./950/پ202/س

ارسال نظرات