۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۸۱۲۷۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

مسجد به عنوان پایگاه انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید بر این که مسجد به عنوان پایگاه انقلاب اسلامی است، بیان داشت: در ایام دفاع مقدس مساجد برای اعزام نیروها و دریافت کمک های مردمی نقش ارزنده ای داشته است.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل که در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد با گرامی داشت روز جهانی مسجد، گفت: مسجد به این نظام و انقلاب خدمات زیادی انجام داده است که باید در راستای گسترش فعالیت های آن تلاش شود.

 

وی با تاکید بر این که مسجد به عنوان پایگاه انقلاب اسلامی است، بیان داشت: در ایام دفاع مقدس مساجد برای اعزام نیروها و دریافت کمک های مردمی نقش ارزنده ای داشته است.

 

حجت الاسلام شکریان با بیان این که در همه انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی صندوق های رأی در مساجد بوده است، خاطرنشان کرد: آرای روسای جمهور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از صندوق مساجد بیرون آمدند ولی باید ببینیم چه میزان حمایت و توجه به مساجد داشته اند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که امکانات و اعتبارات لازم برای به روز کردن مساجد باید در نظر گرفته است، ادامه داد: مصوباتی در راستای تقویت جایگاه مسجد باید وجود داشته باشد تا این سنگر تقویت شود.

 

وی با بیان این که انسان هر کاری که می خواهد بکند و از آن خارج شود باید صادقانه باشد، بیان داشت: دبیرستان معارف اسلامی باید در این شهرستان راه اندازی شود که مرکزی برای تخصص و تعهد است.

 

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که اتحاد و همدلی باید در بین مجموعه مدیران وجود داشته باشد، گفت: خدمت در امور دینی امری ارزنده بوده که به عنوان باقیات صالحات انسان خواهد بود.

 


حجت الاسلام محمد قنبری، رییس سابق اداره تبلیغات اسلامی آمل نیز در این مراسم با بیان این دامنه فعالیت اداره تبلیغات اسلامی در گذشته محدود به اعزام مبلغ و فعالیت های قرآنی بوده است، گفت: در این مدت دامنه فعالیت های این اداره به نحو شایسته ای گسترش یافته است.

 


وی با بیان این که کانون قرآن در این اداره فعالیت دارد، بیان داشت: 45 خانه قرآن روستایی و 12 مرکز قرآنی در سطح شهرستان راه اندازی شده است.

 


حجت الاسلام قنبری با اشاره به این که 70 مورد فعالیت های قرآنی از سوی این اداره اجرا می شود، ادامه داد: فعالیت های فرهنگی گسترده ای در قالب گفتمان دینی، بوستان ولایت و آموزش روحانیان صورت می گیرد.

 


رییس سابق اداره تبلیغات اسلامی آمل ادامه داد: بیش از 300 هیأت مذهبی در شهرستان وجود دارد که برای 145 هیأت مذهبی مجوز فعالیت صادر شده است.

 


وی با بیان این که کانون شعرای دینی در شهرستان راه اندازی شده که در عرصه های دینی مشغول به فعالیت است، بیان داشت: کلاس های آموزشی ویژه برای مبلغان برادر و خواهر برگزار می شود.

 


حجت الاسلام قنبری با اشاره به این که 17 سال در سنگر تبلیغ شهرستان آمل خدمت کردم که امیدواریم خداوند منان قبول کند، گفت: از همه کسانی که حمایت های لازم را در این راستا داشتند تقدیر و تشکر می کنم.

 


گفتنی است؛ در این مراسم از زحمات 17 ساله حجت الاسلام محمد قنبری در سمت رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل تشکر و حجت الاسلام حسین رمضانی به عنوان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آمل منصوب شد./950/پ202/ب

ارسال نظرات