۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۱۸۰۴۶۱

رسانه های اسراییلی از کدام وزیر وحشت دارند

خبرگزاری رسا ـ وی در بمب گذاری پایگاه دریایی آمریکا در بیروت در سال 1983نقش کلیدی داشته است. حادثه ای که به کشته شدن 241 نظامی آمریکایی و 58 نظامی فرانسوی منجر شد.
\رسانه

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا به نقل از شبکه من و تو؛ در پی معرفی حسین دهقان به عنوان گزینه پیشنهادی برای وزارت دفاع از سوی دکتر روحانی، رسانه های اسرائیلی از جمله اورشلیم پست به استناد گزارشی که یک مرکز تحقیقاتی در اورشلیم تنظیم کرده، معتقدند که آقای دهقان در بمب گذاری پایگاه دریایی آمریکا در بیروت در سال 1983نقش کلیدی داشته است. حادثه ای که به کشته شدن 241 نظامی آمریکایی و 58 نظامی فرانسوی منجر شد.


البته من و تو در ادامه گفت که جهاد اسلامی همان زمان مسئولیت این بمب گذاری را به عهده گرفت اما از آنجا که اتهام زنی های واهی، غیر مستند و بی پایه و اساس به جمهوری اسلامی از مهم ترین تکالیف این گونه رسانه هاست؛ در ادامه افزود که انگشت اتهام در این بمب گذاری همچنان به سمت ایران نیز هست.


علاوه بر اتهام فوق، این رسانه ها جرم دیگر دهقان را عضویت در سپاه پاسداران از ابتدای تاسیس و نیز آموزش نیروهای لبنانی بعد از جنگ اول لبنان در سال 1984 دانسته اند./1409/ح

 


.

ارسال نظرات