۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۱۷۹۹۲۷

نماز عید فطر در بقاع متبرکه ملایر برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از برگزاری مراسم وداع با ماه مبارک رمضان و برپایی نماز عید فطر در بقاع متبرکه ملایر خبر داد.
نماز عيد فطر

حجت‌الاسلام رضا زین العابدینی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر،در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، با اشاره به این‌که اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از ابتدای ماه رمضان برنامه‌های متنوعی را در شهرستان انجام داده است، اظهار داشت: مهم‌ترین و شاخص‌‌ترین این برنامه‌ها برگزاری محافل انس با قرآن و اطعام‌دهی نیازمندان در این ماه پربرکت بوده است.

 

وی از اطعام بیش از 6 هزار نفر در ماه رمضان از سوی اداره اوقاف و امور خیریه در شب‌های جمعه، میلاد امام حسن مجتبی (ع) و لیالی قدر در مقبره سیف‌الدوله خبر داد و ادامه داد: این اطعام‌دهی براساس نیات واقفان انجام شده است.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر تصریح کرد: در این زمینه اداره اوقاف و امور خیریه ملایر افراد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، مددجویان سازمان بهزیستی شهرستان، هلال احمر و افراد شرکت‌کننده در محافل انس با قرآن را به ضیافت افطاری دعوت کرده است.

 

وی بیان داشت: برگزاری محافل انس با قرآن در بقاع متبرکه و تالار موقوفات و برگزاری دو محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری از دیگر برنامه‌های معنوی اداره اوقاف و امور خیریه در ماه رمضان بوده است.

 

حجت الاسلام زین‌العابدینی بیان داشت: همزمان با پایان ماه مبارک رمضان در تمام بقاع متبرکه شاخص شهرستان ملایر مراسم وداع با ماه رمضان برگزار می‌شود.

 

وی ابراز داشت: این مراسم در شهر ملایر با حضور مسئولان و مردم در امامزاده عبدالله ملایر برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام زین العابدینی از برگزاری نماز باشکوه عید سعید فطر در امامزاده عبدالله ملایر، تکیه ابوالفضل(ع)، امامزاده ابراهیم طجرسامن و امامزادگان روستاهای مهرآباد و کیکله و داویجان خبر داد و متذکر شد: در این مراسم اداره اوقاف و امور خیریه تقسیم بسته‌های افطاری به صورت صبحانه بین نمازگزاران را در روز عید فطر خواهد داشت.

 

وی در پایان به طرح نشاط معنوی از سوی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان ملایر اشاره کرد و یادآور شد: این طرح تا 25 مردادماه ادامه دارد که شرکت‌کنندگان ضمن استفاده از کلاس‌های آموزشی مختلف از اردوهای تفریحی نیز بهره‌مند می‌شوند./957/ ت302/ب

ارسال نظرات