۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۱۷۹۳۶۴
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران:

حوزه و روحانیت مدافع آرمان فلسطین هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: حوزه‌های علمیه و روحانیت شیعه همواره پشتیبان مردم مظلوم فلسطین هستند و از آرمان قدس شریف دفاع خواهد کرد.
حجت الاسلام و المسلمين محمود رضا جمشيدي مدير حوزه هاي علميه خواهران
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمودرضا جمشیدی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگاران ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم در راهپیمایی اظهار داشت: ملت با حضور حماسی خود نشان داد همواره در کنار قدس شریف به عهدی که با امام‌(ره) بسته پایبند است.
وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در سراسر جهان ابراز داشت: در این روز، جهان اسلام و دنیا، آزادی قدس را فریاد زد و با استراتژی حضرت امام‌(ره) این روز زنده نگه داشته شد.
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به حضور پررنگ مراجع عظام تقلید و علمای حوزه در راهپیمایی اظهار داشت: حوزه‌های علمیه و روحانیت شیعه همواره پشتیبان مردم مظلوم فلسطین است و از آرمان قدس شریف دفاع خواهد کرد.
وی در پایان حضور مردم روزه‌دار در گرمای شدید را نشان از استواری و ایستادگی آنان در عهد و پیمان با آرمان‌های امام(ره) دانست و تصریح کرد: این حضور نشان دهنده اوج بصیرت مردم ولایی ایران بود./9191/د102/ی
ارسال نظرات