۰۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۱۷۷۹۵۴

حضور 50 عنوان کتاب تخصصی در زمینه طب اسلامی در نمایشگاه قرآن خوزستان

خبرگزاری رسا ـ انتشارات بامداد قلم اهواز با حضور در نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان 50 عنوان کتاب تخصصی در زمینه طب اسلامی عرضه کرده است.
هفتمين نمايشگاه قرآن و عترت اهواز

سجاد قنسولی، مسؤول غرفه انتشارات قلم بامداد اهواز در هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حضور و بازدید مردم از نمایشگاه را مطلوب دانست و افزود: از مهم ترین مشکلاتی که در این دوره از نمایشگاه وجود دارد گران بودن قیمت کتاب ها است که این مسأله سبب کاهش قدرت خرید مردم شده است.

مسؤول غرفه انتشارات قلم بامداد اهواز با اشاره به تعداد عناوین عرضه شده از سوی انتشارات قلم بامداد بیان داشت: این انتشارات بیش از 50 عنوان کتاب تخصصی در زمینه طب پیامبر و اهل بیت بزرگوارش ویژه هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان عرضه کرده است.

قنسولی، معاد، تاریخ اسلام، ادعیه، تربیت فرزندان و نوجوان را از دیگر عناوین کتاب ها خواند و افزود: تعداد کتب موجود در غرفه انتشارات بامداد قلم اهواز بیش از 260 جلد در زمینه های تخصصی است.

مسؤول غرفه نشر بامداد قلم، کتب طب ائمه اطهار(ع) را از کتب پرفروش این انتشارات دانست و افزود: کتب طب امامان(ع) که سبک زندگی اسلامی و چگونگی درمان به روش قرآنی را معرفی می کنند از استقبال مطلوبی برخوردار بودند.

قنسولی افزود: وضعیت اقتصادی مردم در این مسأله بی‌تأثیر نبوده است، قرآنی که سال گذشته هدیه آن 30 هزار تومان بود، امسال به 130 هزار تومان رسیده است اما در مقابل از نمایشگاه، مدیریت متولیان آن نسبت به سال گذشته بسیار بهتر شده و کیفیت و کمیت نمایشگاه و خدمات رفاهی آن افزایش یافته، البته تبلیغ به ویژه در صداوسیما ضعیف بوده است و باید از نظر تبلیغات، قوی‌تر عمل شود.

قنسولی با بیان این که باید به نسل جوان چگونگی کار با ابزار های ارتباطی را آموزش دهیم، تصریح کرد: اگر خواهان پیشرفت نسل سوم و چهارم انقلاب هستیم باید به آن ها بها کافی را بدهیم./9458/ت303/غ

ارسال نظرات