۳۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۱۷۷۵۱۷
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

حماسه اقتصادی با انتخاب کابینه متعهد و متخصص محقق می شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی گفت: حماسه اقتصادی تنها با تشکیل کابینه متعهد و متخصص در دولت یازدهم و بهره مندی از رهنمودهای رهبری نظام محقق خواهد شد.
حماسه سياسي ، حماسه اقتصادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل والایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز در گردهمایی سیاسی پرسنل سپاه استان که در سالن اجتماعات لشکر 31 عاشورا برگزار شد، اظهار داشت: پیامدهای مثبت حماسه سیاسی ملت در 24 خرداد معادلات غرب در قبال ایران را بر هم زده است.


وی خاطرنشان کرد: انتخابات در انقلاب اسلامی، شناسنامه سیاسی و سند رشد و آگاهی مردم ایران اسلامی است و مردم در صحنه سیاسی 24 خرداد بار دیگر در تحققق رهنمودهای رهبری در راستای خلق حماسه سیاسی با شوقی وصف نشدنی پای صندوق های رای حاضر شده و با مشارکت 73 درصدی رسانه های بیگانه را مات و مبهوت کردند.


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با تأکید بر حفظ و حراست از دستاوردهای حماسه سیاسی در راستای خلق حاسه اقتصادی تصریح کرد: امروز نوبت به رییس جمهور منتخب و کابینه دولت یازدهم است که قدرشناس حماسه سیاسی ملت بوده و در راستای رفع مشکلات اقتصادی تلاش شبانه روزی داشته باشد.


حجت الاسلام ولایی در بخش دیگری از سخنان خود به آسیب شناسی گفتمان اصولگرایی پرداخت و یادآور شد: دولت های نهم و دهم با طرح بعضی از افکار التقاطی مانند مکتب ایرانی، رجعت هوگو چاوز و احمدی نژاد، خرافه گرایی، فساد ستیزی در حد شعار، قطع ارتباط با روحانیت، عدم پایبندی به تعهدات و... چهره اصولگرایی را مخدوش کرد.


وی توقع مردم از دولت یازدهم را کاهش تورم، رفع معضل بیکا
ری و مقاومت در برابر حق هسته ای کشور دانست و تصریح کرد: حماسه اقتصادی تنها با تشکیل کابینه متعهد و متخصص در دولت یازدهم و بهره مندی از رهنمودهای رهبری نظام محقق خواهد شد.


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا افزود: از آنجا که دولت یازدهم با شعار اعتدال، امید و تدبیر به میدان آمده، امید است با پرهیز از حاشیه سازی ها و حاشیه پردازی‌ها بتواند با تشکیل کابینه متعهد و متخصص، گره های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را به خوبی بگشاید، بی تردید هماهنگی با رهبری سرلوحه مدیریت اجرایی آینده کشور است.


وی در پایان با تأکید بر این‌که همگان باید برای موفقیت دولت یازدهم همکاری و تعامل داشته باشند، افزود: بسیج و سپاه نیز به عنوان بازوان معنوی ولایت فقیه، دولت یازدهم را از حمایت معنوی خود بی بهره نخواهد گذاشت تا دولت یازدهم بتواند این بار سنگین را به مقصد نهایی برساند./935/پ203/ب

ارسال نظرات