۳۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۱۷۷۳۸۷
امام جمعه دزفول:

اهانت به حرم حضرت زینب نشان دهنده اوج نادانی و جمود فکری دشمن است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول با محکوم کردن اهانت به حرم حضرت زینب(س) از سوی گروه های تکفیری گفت: مشکلات، فشارها و اهانت هایی که به مسلمانان می شود از یک سر رشته آغاز می شود و آن سررشته به دست آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و هم پیمانان آنها در اروپا است.
حجت الاسلام محمدعلي قاضي دزفولي ، امام جمعه دزفول

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به ناتوانی دشمنان در رویارویی با مسلمانان اظهارداشت: اهانت و تجاوز به حرم مبارک حضرت زینب(س) نشان دهنده اوج نادانی دشمن و جمود فکری آنها است.

وی افزود: دشمن هرگاه از اسلام ناب و فرزندان فداکار اسلام شکست خورده با توهین به مقدسات و حرکاتی که به دور از عقل و منطق است، عقده گشایی می کنند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی تأکید کرد: توهین به مقدسات نشان دهنده اوج ذلت و ناتوانی دشمن در برابر فداکاریهای فرزندان اسلام است که توانسته اند در صحنهها و عرصههای گوناگون به ویژه محور مقاومت در سوریه به دشمن ضرب های سنگینی وارد کنند و آنها را به عقب برانند.

امام جمعه دزفول هوشیاری امت اسلامی را در برابر این فتنه‎ها ضروری دانست و تصریح کرد: امت اسلامی باید در مقابل این فتنه ها آگاهی و هوشیاری لازم را داشته باشد.

وی با بیان این که فتنه و توطئه دشمن منحرف کردن مسلمانان از دشمن اصلی یعنی اسرائیل غاصب و آمریکا است، تصریح کرد: هدف دشمنان ایجاد درگیری داخلی میان مسلمانان جنگ های فرقه ای و مذهبی است.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: باید به خوبی این فتنه و توطئهها را شناخت و با درایت، هوشیاری و بصیرت با آنها برخورد کرد.

سررشته این جنایت در دستان رژیم غاصب صهیونیستی است

وی با اشاره به مشکلات بسیار مسلمانان منطقه افزود: اکنون اگر در مصر، عراق، سوریه و بحرین دقت کنیم خواهیم دید که مشکلات، فشار ها و اهانت هایی که به مسلمانان می شود از یک سر رشته آغاز شده و آن سررشته به دست آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و هم پیمانان آنها در اروپا است.

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول تصریح کرد: باید به درستی هویت حاکمان ستمگر کشور های عربی را افشا و اعراب مرتجع منطقه را که به نام اسلام خون مسلمانان را بر زمین می ریزند و با استکبار جهانی همدست شده اند شناخت و میان آنها و دیگر مسلمانان تفاوت قائل شد.

مسلمانان در جبهه های مقاومت پاسخ کوبنده ای به استکبار خواهند داد

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه شیعه پاسخ مناسب این اهانت را در جبهه مقاومت و با ضربه دیگری به استکبار خواهد داد، اظهار داشت: بدون تردید دشمن به زودی پاسخ این عمل مذبوحانه را در جبهه های مقاومت خواهد دید.

امام جمعه دزفول در پایان خطاب به دشمنان گفت: هنگامی که به حرم های مطهر و مکانهایی که برای مسلمانان تقدس دارند اهانت می شود مسلمانان بدون تردید ساکت نخواهند ماند و در جای مناسب واکنش را نشان خواهند داد./9462/ت302/غ

ارسال نظرات