۲۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۱۷۷۱۳۴
با هدف مقابله با شبهات؛

حضور انتشارات نشر مشعر در نمایشگاه قرآن اهواز

خبرگزاری رسا ـ نمایندگی نشر مشعر زیر نظر بعثه رهبر معظم انقلاب در امور حج و زیارت با هدف مقابله با شبهات در نمایشگاه قرآن و عترت اهواز حضور دارد.
نمايشگاه کتاب اهواز

حسین کردونی، مسؤول غرفه نشر مشعر، در حاشیه هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا هدف از حضور انتشارات نشر مشعر در نمایشگاه قرآن را مقابله با شبهات دشمنان علیه دین اسلام عنوان کرد.

مسؤول غرفه نشر مشعر به تخفیف 20 درصدی غرفه نشر مشعر اشاره کرد و گفت: با توجه به محتوای کتاب موجود در این غرفه روحانیان مخاطب اصلی کتاب های غرفه نشر مشعر هستند.

وی با اشاره به استقبال مردم در روزهای نخستین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز تصریح کرد: مجموعه کتاب های بازشناسی مکتب نوشته علامه سید مرتضی عسکری با ترجمه جواد کرمی و راهنمایی حقیقت در بردارنده پرسش و پاسخ پیرامون عقاید شیعه به قلم حضرت آیت الله سبحانی از کتاب های مورد استقبال این غرفه بودند.

عرضه بیش از 70 عنوان کتاب در غرفه نشر مشعر

کردونی با بیان این که کتاب های موجود در غرفه نشر مشعر آگاهی مردم پیرامون پاسخ به شبهات را افزایش می دهد، اظهار داشت: در غرفه نشر مشعر بیش از 70 عنوان کتاب عرضه شده است.

مسؤول غرفه نشر مشعر به اهمیت آمادگی مؤمنان در مقابله با هجمه های دشمنان هنگام تشرف به خانه خدا اشاره و تأکید کرد: رسانه های دشمن در برهه کنونی با همه توان به مقابله با تشیع و دین اسلام آمده اند.

وی بیان داشت: کتاب های مذهبی و اعتقادی سبب مجهز شدن مردم جهت مقابله با شبهات دین و دفاع از کیان اسلامی و تشیع، که نیاز روز اسلام است، می شود./9464/ت303/ب

ارسال نظرات