۲۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۱۷۶۷۷۳
حجت الاسلام والمسلمین غرویان:

آیت الله مصباح از ذخایر علمی حوزه است/ نقد جبهه پایداری نقد آیت الله مصباح نیست

خبرگزاری رسا ـ شاگرد سابق آیت الله مصباح یزدی از این استاد برجسته به عنوان یکی از ذخایر علمی حوزه یاد کرد و گفت: از طریق آقای فیاضی درخواست وقت ملاقات با آیت الله مصباح یزدی را مطرح کرده ام تا خدمت ایشان برسم.
آيت الله مصباح يزدي غرويان

حجت الاسلام والمسلمین محسن غرویان استاد حوزه علمیه قم و از شاگردان قدیمی آیت الله مصباح در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که شما در مصاحبه ای تاکید کرده بودید که دلم برای آیت الله مصباح یزدی تنگ شده است و دوست دارم با ایشان ملاقاتی داشته باشم، گفت: بله، من با آقای فیاضی صحبت کردم ایشان قرار شده وقتی بگیرند و من خدمت ایشان برسم، ایشان استاد بنده بوده و احترام ایشان هم لازم است.


وی با بیان این که حضرت آیت الله مصباح یزدی از ذخایر علمی حوزه هستند، تصریح کرد: ایشان یکی از اساتید برجسته فلسفه، معارف قرآن و اخلاق بوده و هستند.


شاگرد سابق آیت الله مصباح یزدی با تاکید بر این که روحیه شاگرد پروری در ایشان بسیار قوی است، گفت: حضرت آیت الله مصباح یزدی همواره شاگردان خود را مورد ملاطفت قرار می دادند و بنده نیز از الطاف و محبت های ایشان بی نصیب نبوده ام.


حجت الاسلام والمسلمین غرویان بیان کرد: حضرت آیت الله مصباح در مراحل مختلف و مواضع متعدد برای گرفتن وام مسکن شاگردان و حل مشکلات شان نامه می دادند و این مساله تنها مربوط به بنده نیست.


وی تاکید کرد: ما همیشه برای سلامتی و طول عمر حضرت آیت الله مصباح دعا می کنیم و امیداریم خداوند متعال همه ما را قدردان اساتیدمان قرار دهد تا بتوانیم حق اساتید خود را به جای آوریم.


حجت الاسلام والمسلمین غرویان با تاکید بر این که من احترام ویژه ای برای شخص حضرت آیت الله مصباح قائلم و دوست ندارم وارد مسائل سیاسی شوم، تصریح کرد: من نقد مؤسسه و اطرافیان حضرت آیت الله مصباح را جدای از نقد شخص ایشان می دانم.


وی بیان کرد: به عنوان مثال اگر من نقدی راجع به جبهه پایداری دارم به معنای نقد شخص حضرت آیت الله مصباح یزدی نیست و دوستان رسانه نیز باید به این نکته توجه داشته باشند. /924/ت302/ج

ارسال نظرات