۱۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۱۷۵۰۹۲
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

مردم ثابت کردند دنبال بازی‌های سیاسی نیستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری پیوند عمیق میان دولت و رهبری را کارگشای مشکلات پیش روی مردم دانست و گفت: از مهم‎ترین اولویت های دولت یازدهم باید دید یکسان به همه مناطق به ویژه استان های محروم باشد.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در  شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز در دیدار هیأت نمایندگی رییس جمهور منتخب، حجت الاسلام روحانی را فردی اعتدال گر بیان کرد و گفت: حجت الاسلام روحانی تلاش کند همان خط اعتدالی را که بارها به آن اشاره کرده را دنبال و از افراط و تفریط ها به شدت پرهیز کند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به این که اصول گرایی یک جریان فکری است، تصریح کرد: ما به دنبال اصول گرایی اصلاح طلب و اصلاح طلب اصول گرا هستیم و از افراط گری هایی که در هر طیفی وجود دارد، دوری می جوییم.

اصولگرایی شاخص اصلی نظام است

امام جمعه شهرکرد با این این که اصول گرایی در نظام جمهوری اسلامی اصل است، ابراز داشت: اصول گرایی شاخص اصلی نظام است که هر دولتی از آن غافل شود به یقین موفق نخواهد بود؛ البته در این روند اصلاحات هم باید جایگاه خود را داشته باشد.

اصولگرا و اصلاح طلب افراطی همواره به انقلاب لطمه زده اند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که احزابی که افراطی عمل کرده اند، همواره به انقلاب لطمه زده اند، بیان داشت: مردم ثابت کرده اند که به دنبال بازی های سیاسی نیستند و همواره از مسؤولان خواسته اند که واقیت ها و ارزش های نظام را فراموش نکنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری انتخاب رییس جمهور منتخب را عنایت حق تعالی به انقلاب بیان کرد و گفت: بدانید و آگاه باشید که رمز موفقیت و تداوم انقلاب در حفظ اصالت های انقلاب است.

پیوند عمیق میان دولت و رهبری کارگشای مشکلات مردم است

رییس شورای عالی حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری به هدایت های کم نظیر رهبر معظم انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: به یقین پیوند عمیق میان دولت و رهبر معظم انقلاب کارگشای مشکلات پیش روی مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در ادامه به مشکلات و محرومیت های استان اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از مهم‎ترین اولویت های دولت یازدهم باید دید یکسان به همه مناطق و استان ها باشد و به استان های محرومی همچون چهارمحال و بختیاری توجه ویژه داشته باشد.

عقب ماندگی چهارمحال و بختیاری به سبب نبود سند توسعه است

امام جمعه شهرکرد مشکل اصلی استان را در نداشتن سند توسعه بیان کرد و ادامه داد: فعالیت های بسیاری در استان انجام و پول های زیادی هزینه شده است اما به سبب این که با برنامه ریزی صورت نگرفته است، نتوانسته محرومیت را از چهره استان برطرف کند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که رییس جمهور منتخب نباید دچار حاشیه شود، تصریح کرد: افرادی که دغدغه نظام را دارند نسبت به فضای پیش آمده امیدوارند و به یقین دولت آینده را کمک خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به این که همه نگاه ها به عملکرد شخص رییس جمهور منتخب است، بیان داشت: به یقین تا زمانی که رییس جمهور منتخب در این مرز حرکت کند و امید را زنده نگه دارد و استقلال و عظمت نظام را در ادبیات و روند حرکتی خود حفظ کند و از ورود افراط گران به عرصه های گوناگون جلوگیری کند، همراهی و حمایت همگانی را به همراه خواهد داشت./9457/پ202/س

ارسال نظرات