۱۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۱۷۴۷۱۷
در شاهرود؛

اجلاسیه معاونان امور واحدهای آموزشی و طلاب حوزه‌های علمیه کشور آغاز به کار کرد

خبرگزاری رسا _ اجلاسیه معاونان امور واحدهای آموزشی و طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور با هدف بررسی مشکلات و راهکارها در شاهرود آغاز به کار کرد.
اجلاسيه معاونان امور واحدهاي آموزشي و طلاب حوزه هاي علميه كشور در شاهرود اجلاسيه معاونان امور واحدهاي آموزشي و طلاب حوزه هاي علميه كشور در شاهرود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شاهرود، اجلاسیه معاونان امور واحدهای آموزشی و طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور امروز در شاهرود آغاز به کار کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در آئین افتتاحیه این اجلاسیه گفت: در حوزه های علمیه در کنار علوم روز که طلبه ها تحصیل می کنند حتما باید یک کلاس اخلاق باشد.

 

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد شاهچراغی، با اظهار تاسف از بی توجهی حوزه های علمیه به درس اخلاق، تصریح کرد: طلبه ها نیاز به اخلاق دارند و اگر اخلاق نباشد علم مضر است.

 

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه کشور نیز در این آئین گفت: حوزه های علمیه ما امروز از سرمایه ها و شخصیت های بزرگ علمی و معنوی برخوردار است که در طول تاریخ بی بدیل هستند.

 

حجت الاسلام و المسلمین محمود ملکدار با بیان اینکه روحانیت همواره در کنار مردم بوده و خواهد بود اظهار داشت: به رغم همه مشکلات و مسائل اقتصادی، مردم در انتخابات از میان هفت نامزد سراغ نامزد روحانی و دست پرورده حوزه می روند.

 

وی تصریح کرد: روحانیت در میان مردم جایگاه دارد و مورد اعتماد مردم است.

 

گفتنی است، در این اجلاسیه که به مدت دو روز در شرکت زغال سنگ البرز شرقی شاهرود برگزار می شود در قالب برگزای کمیسیونهای مختلف آسیبها و مشکلات حوزه معاونتهای امور واحدهای آموزشی و طلاب حوزه های علمیه برررسی و راهکارهای مناسب جهت رفع این کاستی ها و مشکلات ارائه خواهد شد./938/پ202/ع 

ارسال نظرات