۰۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۱۷۴۱۳۰

فراخوان دعوت از مؤسسات فعال در زمنیه اهل‌بیت برای حضور در نمایشگاه قرآن

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی بنیاد علوم و معارف اسلامی با بیان این‌که نمایشگاه قرآن با رویکرد برنامه‌محوری فعالیت می‌کند، گفت: مؤسساتی که در حوزه عترت و اهل‌بیت(ع) فعال هستند و تمایل به حضور در نمایشگاه دارند، باید یکی از ائمه معصومین(ع) را به انتخاب خود محور فعالیت در سالن عترت نمایشگاه قرار داده و به‌دنبال آن برنامه‎هایشان را اجرا کنند.
بيست و يکمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن کريم

خانم خضری، معاون فرهنگی بنیاد علوم و معارف اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به این‌که امسال سومین سالی است که در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، سالن عترت برپا می‌شود، ابراز داشت: ما طی این فراخوان از مؤسسات سراسر کشور که در حوزه عترت و اهل‌بیت(ع) فعال هستند، برای حضور و فعالیت در سالن عترت بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در تهران دعوت به‌عمل می‌آوریم.

وی با بیان این‌که نمایشگاه قرآن با رویکرد برنامه‌محوری فعالیت می‌کند، گفت: مؤسساتی که در حوزه عترت و اهل‌بیت(ع) فعال هستند و تمایل به حضور در نمایشگاه قرآن دارند، باید یک و یا چند تن از ائمه معصومین(ع) را به انتخاب خود محور فعالیت در سالن عترت نمایشگاه قرآن قرار داده و به‌دنبال آن برنامه‌هایی از قبیل نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی، معرفی سایت و معرفی کتاب و نرم‌افزار را اجرا کنند.

خانم خضری ابراز داشت: امکانات و تجهیزات غرفه از قبیل رایانه، ال سی دی، تجهیزات دیگر و همچنین اسکان مؤسساتی که در شهرستان قرار دارند، از طریق بنیاد علوم و معارف اسلامی انجام می‌شود.

معاون فرهنگی بنیاد علوم و معارف اسلامی گفت: مؤسساتی که تمایل به حضور در نمایشگاه دارند، باید موضوع و محتوای برنامه‌های پیشنهادی درباره معصومین(ع)، تعداد نفرات و تعداد روزهایی که می‌توانند فعالیت کنند را به بنیاد علوم و معارف اسلامی اعلام کنند.

وی اظهار داشت: سردرب غرفه‌های سالن عترت نمایشگاه قرآن مزین به اسامی ائمه طاهرین(ع) است و مؤسسات می‌توانند بنر استندی معرفی خود را جلوی غرفه قرار دهند.

معاون فرهنگی بنیاد علوم و معارف اسلامی افزود: مؤسسات فعال در زمینه‌های مرتبط با موضوعات فرهنگی مذهبی مانند پایگاه‌های بسیج، پژوهشکده‌ها، سازمان‌های فرهنگی و مؤسسات مردمی می‌توانند در سالن عترت بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در تهران حضور پیدا کنند.

خانم خضری بیان داشت: بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از چهاردهم تیرماه مطابق با بیست و ششم شعبان تا یکم مرداد ماه مطابق با بیست و ششم ماه مبارک رمضان در شبستان مصلی امام خمینی(ره) تهران دایر است.

معاون فرهنگی بنیاد علوم و معارف اسلامی ابراز داشت: مؤسسات فعال در زمینه عترت باید درخواست‌های خود را برای حضور و فعالیت در سالن عترت بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تهران، از طریق نمابر به شماره 88104145 ارسال و یا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های 88712608 و 09195756592 تماس بگیرند./956/ت301/ص

 

ارسال نظرات