۰۸ تير ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۱۷۳۹۸۱

ساختمان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گتوند افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ ساختمان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گتوند با حضور آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان افتتاح شد.
افتتاح ساختمان با حضور آيت الله موسوي جزايري

حجت‌الاسلام محمد حسین بلک، مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز از افتتاح اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گتوند خبر داد.

وی با اشاره به زمان افتتاح اداره تبلیغات شهرستان گتوند اظهار داشت: این اداره، پنج شنبه، ششم تیر ماه با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و مدیران فرهنگی استان افتتاح شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه بیان داشت: اداره تبلیغات اسلامی گتوند در زمینی به مساحت 400 متر مربع و با زیر بنای 700 متر مربع در 2 طبقه ساخته شده است.

حجت الاسلام بلک هدف از احداث این اداره را انجام فعالیت های فرهنگی، آموزشی و دینی سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستان گتوند عنوان کرد و گفت: این ساختمان شامل اتاق‌های اداری، آموزشی، سالن چند منظوره، مهمانسرا و سیستم‌های هوشمند ساختمانی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به سخنان آیت الله موسوی جزایری در این مراسم تصریح کرد: نماینده ولی فقیه در خوزستان اولویت اصلی کشور در برهه کنونی را رشد فرهنگ دینی در جهان دانست و تقویت و خودکفایی در مسایل فرهنگی و اعتقادی را خواستار شد./9464/پ203/ب

ارسال نظرات