۰۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۱۷۳۵۸۷
از شما برای شما؛

در حطله چه گذشت + فیلم

خبرگزاری رسا _ دوست گرامی آقای رضا عظیمی متن خبری وقایع روستای حطله به همراه فیلم واقعه را برای ما ارسال کرده اند.
از شما براي شما

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، یکی از کاربران خوش ذوق خبرگزاری در مورد واقعه روستای حطله متن خبری را آماده کرده و به همراه فیلم واقعه برای ما ارسال نموده اند.

به جهت امانتداری متن خبر بدون تغییر و بخشی از فیلم ارسالی به همراه زیرنویس فارسی آن که در خبرگزاری آماده شده تقدیم می گردد:

 

« نسل کشی در سوریه و دستکاری رسانه­ها در انعکاس آن

مزدوران النصره به روستای "حطله" در نزدیکی "دیر الزور" در شرق سوریه حمله نموده و 60 نفر از ساکنان آن را به قتل رساندند. رسانه های غربی این کشتار را در جهت عکس واقع و به عنوان برخورد ارتش سوریه با شورشیان معرفی نمودند.

ویدئوی مربوط به قتل عام ساکنین این روستا نیز موجود است. دختران و زنان نیز به عنوان غنائم جنگی گرفته شده و خانه ها به آتش کشیده شده است.

در این ویدئو فیلمبردار از قاتلین می خواهد که با غنائم جنگی خود فیلم بگیرند، وی صراحتا اظهار می کند "جسد این سگ­های شیعه را به من نشان بده". شورشیان تنها گروه درگیر در سوریه هستند که نفرت و خصومت در مقابل سایر ادیان را ترویج می­دهند.

بحران در سوریه، کلاهبرداری بزرگی در لباس جنبش انقلابی توسط دشمنان سوریه مانند: قطر، فرانسه، انگلیس، آمریکا، عربستان، ترکیه، رژیم صهیونیستی و اهالی رسانه است.»

 

 

 

/1413/ 9161/خ

ارسال نظرات