۳۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۱۷۲۸۵۱
نماینده خبرگان رهبری:

لازمه حراست از حماسه سیاسی، خلق حماسه اقتصادی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: حماسه سیاسی مدنظر رهبری در این انتخابات با حضور مردم تحقق یافت، اما لازمه حفظ و حراست از این حماسه، خلق حماسه اقتصادی است.
امام جمعه مراغه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در خطبه های نماز جمعه مراغه با تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات 24 خرداد اظهار داشت: پیروز واقعی حماسه سیاسی مردم همیشه در صحنه و البته رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده اند.


وی با بیان این‌که انتخابات جمعه گذشته نماد پیروزی وحدت بر نفاق و تحقق مردم‌سالاری دینی در نظام ولایی بود، خاطرنشان کرد: این انتخابات عزت و اقتدار ایران اسلامی در مجامع بین المللی را افزایش داد و موجب تغییر نگرش جهانیان نسبت به ملت ایران بود، مردم با حضور گسترده در انتخابات نشان دادند که وفادار به آرمان های امام و رهبری هستند.


امام جمعه مراغه با اشاره به این‌که مردم با حضور در انتخابات نظام و رهبری را در عرصه های جهانی در برابر دشمنان انقلاب پیروز کردند، تصریح کرد: امروز همگان بر این مسأله اتفاق نظر دارند که حماسه سیاسی مدنظر رهبری در این انتخابات با حضور مردم تحقق یافت، اما لازمه حفظ و حراست از این حماسه، خلق حماسه اقتصادی است.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان این‌که انتخابات مهم 24 خرداد به عنوان پیچ تاریخی نظام با عزت و آبروی ملت ایران گره خورده بود، گفت: در شرایطی که چشم همه دنیا به انتخابات ایران دوخته شده بود، مردم ضمن حضور حداکثری، با انتخاب اصلح بر همه یاوه‌گویی های رسانه های غربی خط بطلان کشیدند.


نماینده خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که هر رأی در انتخابات 24 خرداد، در نوع خود دارای ارزش سیاسی و اجتماعی بود، افزود: امیدواریم رییس جمهور منتخب 75 میلیون ایرانی، قدرشناس این آرا بوده و در ادامه مسیر عزتمند انقلاب اسلامی به تکالیف و رسالت خود در خدمتگزاری به ملت وفادار و مجاهد باشد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، خواستار بهره مندی از تمامی لحظات معنوی این ماه مبارک شد و اظهار داشت: ماه شعبان فرصتی برای ایجاد آمادگی برای ورود به ماه ضیافت الهی، رمضان است، باید از لحظات پرفیض این ماه مبارک و درک فضائل مناجات شعبانیه، حضوری بامعرفت در رمضان داشته باشیم.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی در پایان سالروز شهادت شهید چمران را تسلیت گفت و با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج اساتید اظهار داشت: استاد بسیجی در همه حال مولای متقیان علی(ع) را مقتدای خود قرار می دهد و راه بزرگانی چون شهید چمران را برای کسب مدارج عالی انسانیت سپری می کند./935/پ202/ب

ارسال نظرات