۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۱۷۲۰۶۹

تقدیر ائمه جمعه رشت و گرگان از خلق حماسه ملت ایران اسلامی

خبرگزاری رسا ـ نمایندگان ولی فقیه در استان های گیلان و گلستان نیز با صدور پیام های جداگانه ای از حضور حماسی ملت ایران در پای صندوق های رأی تقدیر و تشکر کردند.
يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري

به گزارش خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان با صدور بیانیه ای  از حضور افتخار آفرین و دشمن شکن مردم سرافراز، متدین، ولایت مدار و همیشه در صحنه استان در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کرد.

 

در ادامه پیام آیت الله مفیدی آماده است، از تجلی صادقانه مردم غیور استان در خلق مردم سالاری دینی که با حماسه با شکوه و تاریخی خود، همگام با امت سلحشور ایران اسلامی در این دوره از انتخابات شرکت داشتند، تقدیر کرده و آن را افزودن برگ زرینی دیگر بر مصحف انقلاب اسلامی دانستند.

 

وی ضمن تبریک به منتخب مردم، صمیمانه ترین مراتب تقدیر و تشکر خود را از حسن مسؤولیت مردم در خلق حماسه سیاسی مد نظر ولی امر مسلمین ابراز داشته و از ذات اقدس الهی، علو درجات معمار کبیر انقلاب حضرت امام راحل، شهیدان و ایثارگران والامقام، طول عمر با عزت رهبر انقلاب و آینده ای هر چه با شکوه تر برای ام القرای جهان اسلام و بویژه مردم استان مسئلت کرد.

 

ماینده ولی فقیه در گلستان در پایان از تلاش همه دست اندرکاران امر انتخابات اعم از اجرا، نظارت، بازرسی، نظامی، انتظامی، امنیتی و همچنین رسانه ملی بویژه صدا و سیمای مرکز گلستان تقدیر بعمل آورد.

 

تقدیر نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان از خلق حماسه سیاسی

به گزارش رسا، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، و استاندار گیلان در پیام مشترک خود آورده اند، مردم ولایتمدار و سرافراز گیلان؛ حضور پر شور و نشاط شما در پای صندوق های اخذ رای به معنای حقیقی حماسه ی سیاسی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب را خلق کرد؛ همتی والا که موجبا ت شادمانی دوستداران انقلاب و یاس و نا امیدی دشمنان شد.

 

در ادامه این پیام آمده است، شما در کنار دیگر هموطنانمان برنده ی واقعی این انتخابات هستید وبازنده ی انتخابات نیز آمریکا، صهیونیسم و دنباله رو های آنان است که حجم سنگین توطئه های امنیتی واقتصادی و جنگ روانی شان  برای بی رونق ساختن انتخابات به حبابی پوچ بدل گشت.

 

این پیام می افزاید، بی شک این بصیرت مثال زدنی نشان داد که گیلانیان عزیز و هوشیار با اقتدار هر چه بیش تر در مسیر دفاع از ارزش ها و آرمان های والای نظام اسلامی حرکت می کنند.

 

اینجانبان خاشعانه و با همه وجود خداوند بزرگ را سپاس می گوییم و از شما ولی نعمتان انقلاب نیز  که با خلق حماسه سیاسی دل رهبر فرزانه انقلاب و خانواده معظم شهدا  وایثارگران را شاد کردید تشکر و قدردانی می کنیم./950/د101/ش

ارسال نظرات